Snel overspuiten naar rood..... Zonder gekkigheid, lekker laten zo, een GT4 is pas mooi als'tie niet rood is. Omstanders laten voor wat ze zijn. Als je overigens alleen zou rijden is er wel degelijk drama, men ziet wel dat het een Ferrari is maar weten het niet te plaatsen. Het mooiste zijn uiteindelijk die "wilde" spots van het oude spul, in combinatie met dat moderne geweld (audio en visueel) vallen de oudjes wat in het niet.
Ik was laatst foto's aan het maken van de 456, toen werd ik aangesproken en hij vroeg of het een Peugeot was. Ik heb maar vriendelijk terug geknikt.
Huhhhhh heb jij die vlammen van Hans wel eens gezien? (op foto's en film staan nooit de mooiste helaas ) Maar daar is visueel niets mis mee hoor, ze staan op mijn netvlies gebrand (letterlijk). Iets wat de "moderne" niet nadoen met hun elektronische sensor spul. Hooguit wat blauwe kegeltjes maar die vallen in het niet(s) bij de steekvlammen (ooit waren die een halve meter groot) van Hans. Ik heb trouwens wel eens iemand een sigaret zien proberen aan te steken bij +100km/u achter Hans aan tijdens een Italy trip, lukte niet, sigaret waaide uit @ Vu, Ik denk dat er meer reacties op je oproep voor 458 & 348 komen als je erbij vermeld dat het om een speed-meet gaat en dat de "beloning" een paar prachtplaten zijn. Ik ken een paar yanks hier op .com die er voor de plas overkomen met hun "pride & joy" om een plaat van jou hand in handen te krijgen in XXL formaat uiteraard...
Het viel mij juist tijdens de Italy trip op dat juist mensen allen naar jou auto gingen kijken en niet naar het jongere spul. Dus aandacht krijgt ze wel
Was te verwachten dit, zet er een camera op en..... Je zit in ieder geval in de ruwe montage Fred, filmpje komt volgende week online. Image Unavailable, Please Login
Image Unavailable, Please Login Dit weekend is ook de TT van Assen. Een sterk staaltje van Lorenzo: breekt op donderdag zijn sleutelbeen, vliegt naar Barcelona om opgelapt te worden en wordt morgenochtend medisch gekeurd om van start te mogen gaan... Nou vraag ik je! Gr. Martin
tja, om zeker te zijn van.... Je monteert dat allemaal zelf ? Wat een werk man, ik moet ook nog aan de Italyfilm gaan beginnen....ooit Wat vraag je? Hoeveel startgeld hij vangt?