Of is er wel oplossing? Een dubbel exemplaar misschien? Wel in 1 envelop dan graag anders volgen daar weer "problemen" uit . ik begrijp het probleem niet: ze kan je toch gewoon voorlezen!!!!!
Mooie Gli weer, Roger. En die vertalingen.... hmmmmmm....... ik zou daar nog ff over nadenken. Tevens een mooi artikel over fotoshoots en panningshots.
Weer wat spectaculaire beelden !! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=JsRRz4aauYs]Ferrari Challenge Europe - Le Mans 2013: highlights - YouTube[/ame]
Het is jouw intellect. Jouw gedachtespinsel. Of iig van je redactie. Mogen ze dat dan zomaar 'vertalen/kopiëren/gebruiken'? Dat bedoelde ik ermee.
Met een kei harde leugen! De voorwaarde voor een (gave) speed-vuto is helemaal niet (alleen) mooi weer. De moeder der speed-vuto's is die van de Doelen-rit in de stromende regen met de titel "varen" Image Unavailable, Please Login
Idee om een keer bij extreem bagger weer (hebben we genoeg) iets te doen? Ik ben grote voorstander van regen. Boeit me niet dat ik zeiknat van de baan kom. Mooie foto's vind ik belangrijker. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Haha supermooi Dit is wat ik ervan gemaakt heb vanuit mijn luie stoel. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login