Mooie foto van die Cali 30 op pagina 25 van de gli, Vu! (Of Gairo?). Mooie kleur combinatie zo. Eigenlijk vind ik de Cali zo mooier dan de 599 die er onder staat. Vorige week zag ik in Den Haag een 599 in dezelfde grigio/nero combinatie. Staat goed op de GT's.
Die foto in de Gli is van Vu Ik heb toevallig ongeveer de zelfde foto gemaakt Image Unavailable, Please Login
2 weekjes naar Zeeland, gezien de weersvoorspellingen geen straf maar volgend jaar hopelijk weer naar Italië!
The Bruce Meyer Collection: hot rods, hydroplanes, and a drug smuggler's Testarossa - Autoweek leuk artikel
Zo lang (het is donderdag) van te voren, is nix spontaan aan We kunnen natuurlijk ergens bosche bollen gaan scoren
Jawel, er is nog niets besloten/afgesproken dus nog steeds spontaan. Altijd welkom Fred, alleen .....................?!
Iets wat er ook op mijn to do lijstje staat dit weekeind: Top Gear kijken maar ik kom er net achter dat die $##@#^ box van UPC hem niet opgenomen heeft . Kan iemand mij een link toegooien waar de aflevering van afgelopen weekeind staat on line? Ja Christiaan, gaat goedkomen met de km's dit weekeind, nu eerst die zon erbij die er vandaag niet was...
Gewoon even downloaden op FinalGear.com :: There's Fifth Gear, There's Top Gear, And Then There Is Final Gear (je moet wel een torrent programma op je computer hebben, zoals utorrent (µTorrent - a (very) tiny BitTorrent client)). Een leuke aflevering, al kan mij een vergelijking van hatchbacks gestolen worden. Voordeel van downloaden - je kunt doorspoelen. Onno
Hey, opmerkelijk. Ik heb hetzelfde problem. Die $##@#^ box van UPC heeft bij mij zowel Top Gear als de Grand Prix niet opgenomen. Beide programma's stonden voorafgaand aan de opname wel netjes in de lijst van op te nemen programma's maar daarna dus niets. Heb de indruk dat alleen BBC programma's dat problem vertonen.
Ik maak wel even een dvd van die eerste Fred. Speelt jouw speler .mkv of heb je zo'n ding van jaren geleden?
Wat denk jij? Tuurlijk niet de nieuwste maar panasonic die bluerays af kan spelen. Thx voor het fikken. Kom je hem morgen (mooi weer) brengen, krijg je taart
Ik denk eerder dat dit op de Westeinder was bij mij in Aalsmeer. En dan moeten we toch de credits geven aan Wooden Classics Hij is DE riva restarateur van Nederland. Ik zal van de week wel even een kijkje gaan nemen.
Aardige combi! Stond in de nieuwe GTO (die ik op kantoor heb laten liggen voor een artikel en daar wordt het restauratiebedrijf van de Riva ook genoemd. Ik ben het FF kwijt welke dat was. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1lodqvjFUSQ]Riva Aquarama Lamborghini / Lamborghini 350 GT Photoshoot - YouTube[/ame]