nog van harte Fredt.
Ziet er geweldig uit Henk! Ik vind zelf de 430 velg mooier als de 360 velg. Heb er zelf ook nog aan gedacht en had een set gezien voor 1800,- maar vind dat net teveel. Zeker omdat net zoals jezelf al aangaf er nog rubber omheen moet. 950,- is een prachtige prijs voor de set!
Zit dat hier plaatselijk in de lucht?? Ben al twee dagen uit de running met als "hoogtepunt" 39 gr. koorts!! Jij in ieder geval beterschap. Had ik eindelijk eens de tijd op een mooie dag, heb ik dit weer @Fred, alsnog van harte! Je hebt niets te klagen gehad over visite, alleen over de accu. Da's vast even vloeken geweest (begrijpelijk), maar in middels gelukkig ook weer opgelost. @Henk, ziet er goed uit die set 430 velgen. Geen verkeerde keus!
Ik denk het idd in de licht zit. Ik was vandaag geveld door een migraine Nu gaat het gelukkig wel weer maar was wel zonde van de dag.
Hier waren geen zieke wel enkele afwezigen (zoals Erik die "betere dingen te doen had" wellicht dat iemand een foto kan posten ) Het was alle banden verzamelen in Geldermalsen op een plaatselijk zeer goed gevuld terras met versnaperingen. Omdat dit zo goed beviel zijn we wat laat op pad gegaan richting Rhenen (je weet wel; waar Frans Bouwer afgelopen nacht optrad). Aldaar een verrassing overval gepleegd bij Maartje en Harry (ze waren net op tijd gewaarschuwd (Tubi's?) om degelijk gekleed betrapt te worden) waar we onder de strak blauwe lucht genoten van wat drankjes en zoutjes (nogmaals dank voor dit spontane ontvangst, mooi huis & interieur trouwens). Vervolgens de laatste (overleden) keizer bezocht welke niet op onze komst had gerekend (terras was dicht) waarna we linea recta op het zwembad zijn afgestormd om wat af te koelen, met een raketje in de hand werd er omgekleed Uiteraard werd er op het terras gegeten onder het genot van een drankje (meegebracht van de laatste Italy trip). Al met al niet zo heel veel gereden (=250km) en eigenlijk van terras naar terras verhuisd om steeds te drinken en schransen Bewijs: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bah, het is er vandaag niet minder op geworden. Wat had ik graag ff in de auto gestapt, maar ja... ...ziet er iig uit als een geslaagde dag voor sommige forumleden, dat dan weer wel. Voor de overige: beterschap :/ Ach...volgend weekend twee dagen lang met de F op stap, dus beter nu dan volgende week nu maar hopen op mooi weer. Ps henk, je nieuwe velgen zien er goed uit!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn Maar jullie hebben het iig geweldig gehad zie ik al. Waarom kijkt Ria zo streng over haar bril heen? Is dit omdat het glas half leeg/vol is
Was idd gezellig! Plotseling 5 Ferrari's op visite, de buren schrokken van het lawaai begreep ik. Mooi zo, kunnen ze vast wennen
Fred's bday party Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login