No problem! Ik wil hem graag vrijwillig inrijden en heb er geen probleem mee om me aan alle regeltjes te houden.
De 16m is top! Maar Van vliet heeft sinds kort een hele mooie f12 staan (450k geloof ik, slik), is ook wel erg verleidelijk... ... Even denken. Vraagprijs Enzo was 950k, dus 450k voor de f12, 300k voor een nette 16m, blijft er 200k over voor de aanpassing aan de garage. Dan mis ik nog iets, even denken... Ow ja 950k
Effe heel wat anders. Ik vond het er al zo leeg de laatste tijd. Kom er dagelijks langs en dan valt zoiets wel op. Er is weer een grote jongen omgevallen Mercedes-dealer Van Dijk failliet | RTV Rijnmond
Zo te zien zitten er wel aardig wat extra's op zoals de Daytona stoelen en de lak, maar wie zit er nou op carbon bekerhouders te wachten??????????
tja, in het kader van het gewicht zo laag mogelijk houden, zou je die dingen er beter gewoon helemaal uit moeten slopen.
Ik heb in Marokko nog een 430 gespot jongens. Wel een beetje rare En de koning heeft ook wel smaak daar... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja, precies. Eerst monteren en dan daarna er uit slopen. Jemig Marnix, is het niet beter om ze gewoon niet te monteren?
Ja precies Marc, alleen gebeurt dat wel in 9 van de 10 gevallen. Eerst op de productie lijn, dan naar de slopers van de race afdeling. ciao Oscar
Ze staat er mooi bij Franc! Image Unavailable, Please Login Ferrari 575 M Maranello - 8 juli 2013 - Autogespot Gr. Martin
Jullie ook in de bus gekregen? Beetje vaag allemaal. Oftewel kom met je Ferrari dan laten wij de mensen ons betalen om er langs te mogen lopen. Maar goed, wel even met een helicopter mee. Ik heb nog nooit in een helicopter gevlogen. Zou ik hem alleen meekrijgen... deden ze met een 458 toch ook? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heli vliegen is net masturberen, lekker om te doen, maar je schaamt je toch een beetje om het te vertellen......
29,95 toegang voor een evenement wat nog op de kaart gezet moet gaan worden? Italië event te Haarzuilens was 15 euro en dat evenement staat als een huis. Denk niet dat dit een succes gaat worden ...