Ik heb niks in de bus gekregen en ik ben daar toch een aantal jaren instructeur geweest. Het eerste wat ze vroegen toen ik vertelde dat ik ermee stopte omdat ik zelf een Ferrari had gekocht, was of ik er over wilde denken om die te verhuren voor een leuk bedrag/uur. Daar heb ik inderdaad over nagedacht............... ongeveer 1 seconde. Antwoord was uiteraard: NEE!!! Maar hoe ze aan jouw gegevens komen?? Heb je ooit iets bij ze gehuurd, een dagje terrein- of quad rijden gedaan of een slipcursus gevolgd ofzo??
Ben er geweest 6 okt 2012 met een tank gereden was gaaf. Maar geen uitnodiging gehad.(is niet erg). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Lijkt erop dat degene die bij een van de dealers "bekend" zijn zo'n brief hebben gehad (ik ook). Heb ik dat juist? Misschien hebben ze nieuwe PC's gekocht en de oude aan de rand van de straat gezet...
In dat geval lijkt het me van deze dealers niet zo netjes om klantgegevens door te spelen aan derden ... Tenzij je daar toestemming voor hebt gegeven mag dat volgens mij niet eens ... Geen brief bij mij in ieder geval!
Ik bemerkte dat al eerder, heb toen gevraagd naar hoe en wat maar kreeg geen duidelijk antwoord. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit nu weer "tot stand" is gekomen... Zijn er die (tot nu toe) geen zaken hebben gedaan met een van de beide dealers maar wel deze brief hebben ontvangen? graag reactie, desnoods via PM Tot zover ik nu kan beoordelen zijn alleen bezitters welke in het verleden een F via dealer hebben gekocht benaderd, toch?
Fred: het bestaat niet dat dealers deze informatie aan derden ter beschikking stellen. De kans is groter dat deze gegevens bij de organisatie van een ander evenement vandaan komen of gekocht zijn bij het RDW/VWE. Gr. Martin
Zou beide mogelijk kunnen zijn, ik stuur een mail om navraag te doen (verwacht er weinig van) hoe, wat en waarom. Meeste F-bezitters zitten niet op dit soort post te wachten en als ze er om verlegen zitten nemen ze zelf wel contact op, lijkt mij.... Ik ben benieuwd hoe dit (zonder toestemming vooraf) kan. Iedereen bedankt voor de eerlijke antwoorden (ook via PM). Wordt vervolgt, mail is al weg.
Ik heb nooit (adres) gegevens verstrekt. Ook niet voor toegangskaarten, die laat ik naar het zakelijk adres sturen, nooit thuis.
Mercedes W196R van Fangio verkocht voor record bedrag van 22.7 milj. F1-bolide Juan Manuel Fangio verkocht voor recordprijs · F1Journaal Formule 1 nieuws
Nog iemand mee stukje toeren? Beginnen om 11:00 bij Motel Gorinchem. Dan Brabant in en rijden rond 13:30 die terrassenstraat De Lind in, in Oisterwijk. Even een lunch daar van een uur en weer richting huis...
Vandaag vroeg opgestaan, zeer vroeg. Echter met een "goed doel" voor ogen (die nog gedeeltelijk dicht zaten) De tunneltocht was alweer enkele jaren geleden en dus hoog tijd voor een nieuwe test. Ook nog niet eerder een tunneltocht (van deze omvang) in de F430 gedaan dus dat moest ook maar eens gebeuren... Er zijn er 7 (seuven ) op komen dagen op dit christelijke uur. De wegen waren leeg, heul leeg, wat goed uitkomt. De route hebben we enig sinds moeten aanpassen vanwege het hoge "petten" gehalte welke duidelijk met elkaar communiceerde (net als wij ) per porto We werden dus ook bij de Maastunnel "warm" onthaald en zijn dus (tijdig) linksaf geslagen om de fuik te ontwijken. Ook bij de Benelux werden we gade geslagen (en dus door gemeld) wat ook zo was bij de Heinenoord tunnel. Overal dus netjes aan de snelheid gehouden, netjes pingeltje gebruikt alles keurig volgens het boekje, nou ja alles Inmiddels de trailer klaar voor de film, wil graag van iedereen de beelden om alle hoeken en gaten in de beoordeling mee te nemen (lees: verwerken in de film) dus gooi een PM op om de E-mail adressen uit te wisselen. De trailer (kuise versie) staat op: 2013 tunneltocht trailer - YouTube De plaatjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat beloofd nog wat Fred Hoop dat je microfoon nog werkt met dat F16-geluid van die Capristo in die andere F430.... Fotootjes zal ik maar niet uploaden, kweet niet of die petten meelezen en verzuimd hebben alle kentekens te noteren in Dordt. Voorzover ik heb kunnen zien is er overigens geen enkele overtreding begaan, tenzij 80 km/h op de snelweg ook al niet meer mag. Image Unavailable, Please Login
Dat moet een heerlijk ritje geweest zijn op een verder lege weg, ben benieuwd naar de beelden met (motor) geluid! De F430 spider wordt nog een BNA (Bekende Nederlandse Auto) mocht je hem nog niet gezien hebben..... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Qc683PRw1rE]JD Customs TV S01E02 - Supercardrive Season Opening 2013 - YouTube[/ame]