Voor de thuisblijvers onder ons organiseer ik op zondag 21 juli een tunnelrit in de omgeving van Rotterdam. Vertrek ca 11.30, verzamelen 11.00 in Poortugaal (met 2 a's en 2 o's) Eindtijd rit ca 13.00 met de mogelijkheid om een hapje en een drankje tot je te nemen In Mijnsheerenland. Kosten voor eigen rekening en risico ook..... start- en eindlocatie zijn natuurlijk nog even afhankelijk van de belangstelling. Ik hou de deelnemers bij in het 1e bericht. Zet even je nickname in het bericht én de auto waar je mee komt, dan blijft het overzichtelijk. 1. Marcel B. (BMW 645 Ci S Cabrio)
Helaas nog geen enkele reactie, ondanks dat 66 personen het bericht gelezen hebben. Heb een minimaal aantal personen nodig om de locatie open te krijgen, dus dat gaat sowieso niet lukken op deze manier. Ik trek me dan ook terug voor a.s. zondag. Misschien in de toekomst nog eens proberen.....
hé Marcel, Zie ik dat goed: 4 uur na het plaatsen van het bericht geef je het al op? Misschien dat geïnteresseerden nog even thuis moeten overleggen of de agenda moeten bekijken? Waarom niet nog enkele dagen afwachten? Groet, Maurice. p.s. plannen worden bij ons vaak pas kort voor het weekend definitief in deze periode. Hangt ook van het weer af (naar zee ofzo). Maar op zich heb ik wel interesse om mee te rijden.
Héél jammer Marcel , ik was graag mee gegaan , maar zit dan in de trein naar Oostenrijk. Helaas niet met de F , maar met de MGB . ( ook leuk hoor) . Mijn vrouw is niet zo van de snelheid , dus bij tunnelritjes zou ik dan alleen komen, maar nu dus even niet. Veel plezier voor diegene die wel gaan . Gr Jos.
Ik denk dat Marcel zich realiseert dat een dergelijk bericht ook de interesse wekt van Spee-achtige figuren; mijn advies: ander tijdstip en niet openlijk publiceren als je tenminste de eerste 2 tunnels plezier wilt hebben; daarna doen de mede-weggebruikers wel hun werk om de Spee-achtigen te activeren.
Tja mensen, het is altijd kort dag met dit soort dingen. Was even de stemming aan het peilen ivm vakantie. Wordt goed weer in ieder geval. Het gaat ondertussen wel door met een paar auto's en een andere vertrekplaats. Wil je nog mee, stuur me dan een pb en dan krijg je de gegevens. @Jos: veel plezier met de MG @Maurice: mocht je meewillen; leuk! even per pb
Kom je nu mee, enkele dagen na de laatste... Afijn, onze ervaring; wees flexibel want ben je gespot dan gaan de $pee-boys "strategisch" staan en wachten ze jullie op.... Aanpassen van route is dus (soms) noodzakelijk. Zoals al gemeld, geen tijden en plaatsen noemen hier. k zou dus nu ook maar uitwijken naar een andere omgeving. Ook het tijdstip is wellicht laat, het is dan druk op de weg en om een tunnel dan leeg te krijgen gaat niet meevallen. Lukt je dat wel (door breed uit te gaan) dan gaan ze bellen Advies: doe het vroeg, heul vroeg. Zetten ze je aan de kant bestaat de kans dat het lopen word (als je geen bijrijder hebt met rijbewijs, zorg daar dus voor)
Welke laatste? Ik heb niet gezien dat er iets gepland stond. Ik heb trouwens die ervaring niet. Diverse tunnelritten gereden, maar nog nooit last gehad van de politie. Ik heb altijd Porsche gereden en daar veel tunnelruns meegemaakt. Af en toe was er wel eens wat, maar over het algemeen zijn er geen problemen. Maar goed, ieders ervaring is anders merk ik. Maakt op zich ook niet zoveel uit. Op de afgesproken plek gaan we bespreken hoe de rit zal gaan worden. Ze zullen er toch ook niet een aantal politieauto´s aan wagen als we hem alleen in de tunnel intrappen. Afijn, verhaal is me duidelijk en bedankt voor de waarschuwing!
Geen idee, ik zal jou er 1 sturen, dan lukt het misschien wel. Oh zie, het al, was alleen bereikbaar voor mijn "contacten". Is nu opgelost, hoop ik.
We hebben voor deze rit inmiddels voldoende deelnemers. Ik heb een aantal goede adviezen ontvangen voor een volgende keer. Bedankt hiervoor. Je merkt dat alles in ontwikkeling is en blijft. De deelnemers ontvangen morgenavond een PM.
Veel plezier en laat de mede tunnel rijders maar flink horen dat jullie er zijn! Die van mij staat nog op een nieuw vliegwiel te wachten (ik heb nog maar 300km gereden sinds ik hem heb ... ) anders had ik me ook gemeld om mee te rijden. Volgende keer