Dit filmpje moet ik toch echt even delen. Mijn twee neefjes die een leuke trip maken met de 360 Spider van m'n oom ... Road Rally 2013 Ferrari 360 Spider - YouTube Toch volgend jaar ook maar een keer zo'n trip maken ...
Ik was vandaag op Spa voor de eerste dag van het Spa Race Festival en zag iets voor Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hhhhmmm ... nee, dank je! Het zal een leuke (en aparte) belevenis zijn, maar ik zou dan toch gewoon lekker met m'n eigen F gaan!
Leuk filmpje en heerlijk tripje. Vond die bleke kopjes in een spider al optimistisch maar zag daarna alleen nog meer petjes, hoedjes Hoeveel (genot) km's waren dit?
Het gaat niet echt over Ferrari, maar wel een 'peperdure' replica (yeah right): http://www.telegraaf.nl/s/21743811
En als je wilt weten hoe deze "peperdure" auto eruit ziet.... Ik kan niet aanraden op de volgende link te klikken, u zijt gewaarschuwd! Gespot: Ferrari F430 op basis van Toyota MR2 - Autoblog.nl Onno
Heren laten zich rijden Onno ... Misschien was dit wel bij aflevering en voelde prins Bernard zich nog niet safe genoeg in die nieuwe F ... wie weet ..?
Dit was na afloop van de feestelijke opening van het pand van Kroymans Image Unavailable, Please Login
Hij liet zich altijd rijden volgens mij, althans de laatste jaren. De keer dat ik hem mocht vliegen kwam hij ook met de 456.
Ik zag niemand op de andere stoel, vandaar. Maar nu zie ik dat hij achter de a-stijl verscholen zat. Onno
Lol Verschrikkelijk, terecht dat die gejat wordt. +1 Ik snap niet waarom mensen dit doen. Kost veel geld en je hebt nog niets. Vorig jaar op Tenerife kwam ik ook een F430 replica tegen op de boulevard. Ziet er niet uit, sorry hoor.
Ok, vandaag iets bewolkt maar de komende dagen wordt het echt zomerweer hier. En dat is mooi natuurlijk, zeker nu ik 3,5 week vakantie heb Maar.. krijg ik jullie nog in die glanzende bolide gepraat om morgen wat benzinedampen de ether in te sturen? En natuurlijk een goed terras ergens? Laren is altijd leuk ?? Ik denk om 10:00/10:30 verzamelen bij Van der Valk in Houten en dan een stukje Loosdrecht / Het Gooi in ? Rond 14:00/14:30 iedereen weer naar huis om aan zijn verplichtingen te voldoen? Ik lees het wel.. Image Unavailable, Please Login