Ook van mij van harte gefeliciteerd Henk!
De vlammen schijnen lastig waarneembaar te zijn als je er achter rijdt. Het geluid daarentegen was te horen in heel Amsterdam en omstreken verwacht ik zo...
Gefeliciteerd Henk!! Leuk filmpje geworden Mike! Zitten een paar aardige steekvlammen tussen. Blijf voortaan voor de zekerheid maar een stuk achter je rijden, anders heb ik straks een zwarte voorkant. Ook mooi om te zien hoe de uitlaat ´beweegt´. Was een leuk rondje gister. Kunnen we best nog een keer doen!
Ziet er schitterend uit Edvar! Airco aan boord? Blijven rare jongens, die Engelsen. Wat denk je hier van: Overkill: Mexican Lamborghini and Ferrari Replicas Ben je verdwaald? Gr. Martin
De aluminium zuigers van de Brembo remmen bij o.a. de Challenge Stradale en de Scuderia zijn van aluminium met een nikkel afwerklaag. Deze beschermlaag kan loskomen waardoor het aluminium gaat werken en remvloeistof gaat lekken. Weet iemand nog adressen voor nwe zuigers? Ik zit te denken aan roestvrij stalen op Hill Engineering Ferrari Parts. Het schijnt dat deze remmen ook op de Nissan 350Z zitten dus zo even langs de Nissan garage en de automaterialen zaak..
Van het weekend naar het Spa Race Festival geweest. Is hoofdzakelijk een Youngtimer evenement met een Duitse organisatie. De Engels Ferrari Club deed echter ook mee met hun Pirelli Classic raceklasse. Er was voor mij nog meer leuk spul (Porsches etc. uit de jaren zeventig en tachtig en ook singleseaters), maar ik zal hier alleen foto's van Ferrari's plaatsen voor de tere hartjes Ik heb flink kunnen testen of mijn beide camera's nog wel goed zijn en de conclusie is dat de 400D vandaag vervangen wordt door een 1100D. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
meer Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Peter, Daar zitten weer eens leuke 308, 328 en GT4 foto's tussen zoals ik ze al lang niet meer heb gezien. Arian
@Bigodino Dat zijn echt klasse foto's. Veel auto's ook mooi bestickerd / gespoten, dat is vaak wel anders naar mijn (who cares) mening. Volgens mij kan die camera nog wel even mee
Gave (en betaalbare?) klasse. Leuk om naar te kijken waarbij live nog beter zal zijn... Bedankt voor het uppen, staat op "to visit list"