Kleine update van mijn kant. De fiets reis gaat voorspoedig erg aan het genieten. Morgen staat Maranello op de planning. zit nu in een Hostel in Modena Tot nu 12 F's gespot
Wow, wederom een snoepje en een erg bijzonder verhaal. This Ferrari 275 GTB/4*S N.A.R.T. Spider Is One of Ten - YouTube
In Maranello wordt het weer klikkerdeklak haha. De Giant laat jou in ieder geval niet in de steek! Leuk Gairo!! Geniet er van!!
Zag je foto's al op FB. Een trip om nooit meer te vergeten. Wat staat er na Modena op het programma??
La Source, maar tussen 11 en half 12. Maar tussen 2 en 3 kun je ook mooie foto's maken als ze La Source induiken. Het licht valt dan mooi en weerkaatst tegen de witte muur van La Source, waardoor de auto's mooi extra belicht worden (zie voorbeelden). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Goed bezig Gairo! Ik zou daar gewoon blijven en een open sollicitatie doen bij Ferrari. Je was toch goed met je handen en het voelen van Ferrari vormen? daar moet toch iets mee te doen zijn!
Knappe prestatie hoor. Nu lekker genieten van alle te spotten F's. Heb op je FB pagina al heel wat mooie foto's voorbij zien komen. Geniet nog maar lekker verder van je trip.
+1 Wat Gairo op de fiets doe, doe ik al niet voor de lol met de BMW (wel met de F ) Leuke foto's ook gezien, fiets hier, fiets daar. Hoe bepaal je de route? Ik zie geen slavi?! Met de landkaart? of gewoon bordjes volgen?
Hoi Ed, Misschien kende je het al, maar misschien ook niet. Zie deze link naar Autovisie.Duik in ons testarchief: Fiat Coupé Turbo versus Ferrari 308 GTB - Autovisie | Het laatste nieuws over auto's op Autovisie.nl van De Telegraaf [Duik in ons testarchief]
Vandaag stond Maranello op het programma Daar 2x La Ferrari gespot met camouflage, 2x het prototype van de La Ferrari en een 458 met uit laten op een andere plaats dan normaal. Ben ook nog Edwin (evdzwet) tegen gekomen die zit er tot zaterdag. Morgen staat het Enzo museum en Lamborghini op het programma. Ik heb een mooi routeboek waar ik gebruik van maak, veder de borden volgen en een goed richtingsgevoel hebben.
Wij zijn onze pelgrim collega inderdaad tegengekomen. Weet niet of Gairo deze ook heeft gezien. Volgens mij de eerste gecamoufleerde versie van de 458-?. Foto's uiteraard van de junior master. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1 en een goed richtingsgevoel..... Afijn, dit is dus de "CS"/"scuderia" versie van de 458 ak MonteCarlo dus. Met xxPK'tjes meer, iets ander uitlaatje, geen tapijt en een CPU waar Robin van ligt te dromen Oeps! Image Unavailable, Please Login
Hey Arian, heb inderdaad een eigen exemplaar hier thuis liggen. Erg leuk om de auto die ik nu bezit in de Autovisie te zien staan.
Wordt het zeker niet. Onno Als puberjochie heb ik ns een 'impressie' gemaakt van een opgeleukte 348. Die heb ik toen 348 Monza genoemd. Vind ik nog steeds een goeie naam. De Opel Monza is iedereen al vergeten. Bedankt Martin, er staat behoorlijk veel daar zeg!! Zo snel niets over de remmen gevonden maar denk dat ik voor de nwe RVS zuigers ga uit G.B. .. Image Unavailable, Please Login
Bart, Hij schittert weer, kom 'm straks afhalen, ben benieuwd hoe die in 't eggie geworden is. Custom Car Cleaning - Makes a star of your car Tot zo, René
Prachtig!!!!! Ben vanaf maandag in Veldhoven, dus mocht ge in de buurt zijn!! is tenslotte bijna in de buurt