update Dinsdag: -Vu -Gairo -Johan -Cor -Ed -Onno en Jolanda (dacht ik gelezen te hebben) -Fonias (nog niet helemaal zeker, maar wordt steeds enthousiaster ) -Edwin & Tom -Marc (100% zeker) -Onno -Mike & Suus -bigodino -Dino2400 -Dirktor - Robin360 Woensdag: -Vu -Gairo -Edwin & Tom -Onno -Mike & Suus -bigodino -Dino2400 - robin360 -GTE -BeQuietAndDrive
nog een update Dinsdag: -Vu -Gairo -Johan -Cor -Ed -Onno en Jolanda (dacht ik gelezen te hebben) -Fonias (nog niet helemaal zeker, maar wordt steeds enthousiaster ) -Edwin & Tom -Marc (100% zeker) -Onno -Mike & Suus -bigodino -Dino2400 -Dirktor -Robin360 -Edvar Woensdag: -Vu -Gairo -Edwin & Tom -Onno -Mike & Suus -bigodino -Dino2400 -robin360 -GTE -BeQuietAndDrive -Edvar
Over Ickx gesproken - er staat één van zijn ex-auto's bij ons in de straat, een Mercedes Geländewagen met Texaco sponsoring. Zal wel van een Dakar rally zijn, weet iemand welke? Onno
Ik geloof dat een felicitatie hier op zijn plaats is, toch Bernard? Of is het een bijzondere dag (lees: iemand legt het bestaan van een F430 in jou (kundige) handen) Ps foto's zijn meer dan welkom en worden zeer gewaardeerd....
Uit 1983: Victoire au Paris-Dakar 1983 Mixed disciplines - Top ten ... F1 all-rounders | Formula 1 | F1 features | ESPN F1 Gr. Martin
Zo aan de post van Martin te zien, niet van een omaatje geweest, altijd binnen gestaan lijkt ook niet van toepassing als ook een lage km stand Dat die nog leeft of zou het een look a like zijn?
Hij ziet er precies zo uit, maar wel in erg mooie staat. Gerestaureerd of lookalike?? Misschien dat ik de eigenaar nog eens spreek. Onno
Ik stel voor dat ik in Nootdorp gelijk aansluit 'buurman' Al verder ideeen voor verzameplaatsen, tijdstippen? Schema voor dinsdag: 09.00 - 09.40 Modern Street Cars of all makes (from 1974) 09.50 - 10.30 Historic Cars of all makes (up to 1973) 10.40 - 11.30 Formula Cars 11.50 - 12.30 Super Sports Cars 12.45 - 13.15 Formula Cars 13.15 - 14.45 Break 14.45 - 15.30 Historic Cars of all makes (up to 1973) 15.45 - 16.10 Formula Cars 16.20 - 17.05 Super Sports Cars 17.15 - 18.00 Modern Street Cars of all makes (from 1974) Ong. 3 uurtjes rijden vanaf Den Haag en het is altijd fijn om de A20 voor te zijn wat files betreft. Vroeg opstaan ben ik bang ;-)
Ik ben hier verder niet echt bekend, maar ik zal morgen ook aanwezig zijn. Zal rondlopen met een grijze MM pet, een camera en een grote glimlach op mijn gezicht.
Zo, ik ben ook weer terug van een weekje Frankrijk. Morgen naar Spa toe, heb er erg veel zin in. Zijn er al verzamelplaatsen/tijden afgesproken? Update aanwezigen: Dinsdag: -Vu -Gairo -Johan -Cor -Ed -Onno en Jolanda (dacht ik gelezen te hebben) -Fonias -Edwin & Tom -Marc (100% zeker) -Onno -Mike & Suus -bigodino -Dino2400 -Dirktor -Robin360 -Ben -Paultje -Mel Woensdag: -Vu -Gairo -Edwin & Tom -Onno -Mike & Suus -bigodino -Dino2400 -Robin360 -GTE -BeQuietAndDrive
Ed en Mark hoe laat zijn jullie morgen eventueel bij Hazeldonk ? Wil dan van daaruit met jullie verder door rijden naar Spa. Christiaan misschien ook wat voor jouw om hier ook aan te sluiten of rij jij via Eindhoven ?
Eindhoven is korter voor mij. Voor hazeldonk moet ik volgens mij een stuk omrijden. Moet al vroeg genoeg vertrekken namelijk.
Wij zitten inmiddels in hotel la Source. De spanning bouwt langzaam op! Het wordt genieten op heel veel vlakken, denk ik. Kan niet wachten. Guus B. en Oscar zijn hier al en ongetwijfeld zwellen de menigten van bekenden snel aan. Let the noise begin!
Langs de A58 anders, bij Gilze? Dan kunnen we daarna nog even stoppen voorbij eindhoven? Mooie is dat we dan niet langs antwerpen hoeven... tijdstip heb ik nog niet in gedachten, maar ga straks achter de pc wel ff een planning maken. Uitgangspunt: aankomst voor 9h?