Paar plaatjes van vandaag... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier ook nog wat van vandaag. In een willekeurige volgorde. Leuk al die vrijheid. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog steeds Peter! @ Cor: een Isdera CW 311 (met Mercedes achterlichten als richtingaanwijzers) Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
De mijne wel.... Wat een verbetering, die Larini !! http://www.youtube.com/watch?v=Pdg1cjcavng&feature=youtu.be Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een waanzinnige dag! Ontzettend genoten en hard gereden (voor mijn beperkte vaardigheden). Hier een paar plaatjes - heb er nog VEEEEEL meer en hele mooie video geschoten maar ik moet gaan eten! Later misschien nog meer. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een geweldige dag was het. Zeker voor herhaling vatbaar! Het geluid, geur en variariteit aan voertuigen is heerlijk om van zo dichtbij te ervaren. Mooie platen gemaakt heren!
Nee Het schijnt een bekend euvel van de 5d te zijn, zo'n loskomende spiegel. De spiegel is in de behuizing terecht gekomen nadat een F1 met z'n Larini vol in de lens schreeuwde en ikzelf net op de sluiterknop drukte. Wordt als het goed is onder garantie gemaakt. Effe geen spiegelreflex dus....
Moe maar voldaan, wat een herrie: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=P01cpSXgl4g]Modena Trackdays 2013 - YouTube[/ame]
Ik heb wat extra foto's gemaakt van de zwarte 360 (FN-BS), 458 met rood dak, donkerrode Testarossa en de 360 N-GT. Verder heb ik geen auto's of personen herkend van F-chat. Ik zit alleen wel door mijn fotolimiet heen op het forum, kijken of ik dat kan oplossen met een tweede account, haha. Maar het was een erg gave dag! Mooie opkomst. Weet iemand iets over de echtheid van de 250 GTO('s)?
Mooie foto´s mannen! Die Shelby Daytona Coupe; is het een echte ( 1 van de 5) of is het toch een replica?
12,50 en je kan zo veel foto's posten als je wilt heb me laten vertellen dat het echtheidsniveau erg hoog was, zo ook van de 166MM's Maar ja, ik houd nog even een slag om de arm in deze.. Zelfde verhaal, ding maakt een lawaai joh!!
De Daytona is echt. Chassis #CSX 2300. Was eigendom van Carroll Shelby. De 250GTO weet ik niet. Gezien het feit dat elke andere wagen echt was, zou het raar zijn als dat niet geld voor de GTO. Hier nog een paar extra's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thanks voor de info. Mooi dat er nog eigenaars zijn die zo'n zeldzame auto op een circuit rond rijden. 250 GTO en Daytona Coupe zie je eigenlijk alleen op Le Mans Classic tegelijkertijd op de baan. En vandaag dus op Spa. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Heel wat gemist zie ik al. Veel plezier allemaal morgen!
Mooie dag, met wat wisselvallig weer en mooie (bijzondere) auto's Helaas niet geheel schade vrij. Respect voor degene die op een natte baan hun speelgoed los lieten. Hierbij een impressie van mijn zijde. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Edit: Misschien moet ik mijn statement terugtrekken. Kenny Brack is wel degelijk eigenaar van #CSX2300 maar hij heeft ook een exacte kopie laten maken. Dit schijnt een Superformance Daytona Coupe te zijn. Sommige sources zeggen dat hij met de kopie op Goodwood 2011 heeft gereden terwijl andere zeggen dat het de echte wagen is. Dus 100% zeker ben ik niet.
Wat is dit een prachtig en heel toegankelijk evenement. En een hele mooie mix van klassiek en modern. Zeker aan te raden om ook eens heen te gaan. Heb genoten van de wagens, geluid en geur op en rond het circuit.
Ik denk dat iemand in Oss en in Delft blij zijn dat ze nog leven na vandaag Dat is goed mis gegaan....
Net moe maar voldaan thuis gekomen, de Mondial heeft er weer bijna 600 probleemloze kilometers bij gekregen. De Modena Trackdays blijven bijna niet te evenaren, onvergetelijk. Morgen mijn foto's op mijn gemakje uitzoeken.
Ik vond het persoonlijk erg fijn dat niemand dat nog publiek had gemaakt. Kunnen we het verder hierbij laten? Iedereen is OK, alleen blikschade. Net nog met O aan de bar gehangen, bijzonder hoe mensen dingen kunnen relativeren en verder moeten we het zeker hier het er niet over hebben. Just my $0.02. Onno
Een impressie van het F1 geweld, kippevel..... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=EyGo2VtNrSY]F1 fly-by's Modena Trackdays 2013 SPA - YouTube[/ame]
Nog wat foto's. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dan heb ik helaas toch goed gegokt . Toen wij het circuit afliepen werd net de sessie gestopt vanwege een crash. Had ze niet meer voor een derde keer langs zien komen bij Eau Rouge.