Modena Trackdays 2013 | Page 10 | FerrariChat

Modena Trackdays 2013

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Fumacher, May 28, 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Uhh, het staat in geuren en kleuren op Facebook. Met ongeveer een triljoen kijkbuiskindertjes meer, dan op dit geinige forum, zie ik geen reden om daar cryptisch over te doen. Wie aan een openbaar evenement meedoet, kan verwachten dat je in 2013 snel "wereldnieuws" bent op social media. Dus, het "echte verhaal" is: Oscar heeft een fikse schuiver gemaakt, samen met Alex van Forza in Oss. Ze hebben het er persoonlijk relatief goed vanaf gebracht, maar de schade aan de auto is fors. Mega vervelend natuurlijk. Ik hoop dat Oscar hier zijn verhaal wil doen. Dan weten we straks precies hoe het is gebeurt en kunnen we hem ook nog eens persoonlijk een hart onder de riem steken.

2. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    @Vu en Gairo, nu genoeg tijd gehad om de eerste foto's te verwerken. Waar blijven ze????? :)

3. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Wat zijn die foto's toch heerlijk nagenieten zeg!:D

4. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    PM sent...

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Vanavond teasers! ;) Ik ga me weer prepareren voor het circuit. Zo even een ontbijt verwerken en dan begin ik aan de buitenbocht van La Source.

Een genot was het trouwens om die 166 op de baan te zien!!!!!! Heb daar wel goede foto's van.

6. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    #231 Jonkheer, Jul 31, 2013
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Mel en ik waren een beetje vroeg (8:20u) waardoor er nog geen bezoekers waren en nog niet alle deelnemers.
    Dit resulteerde er wel in dat er niet om een kaartje werd gevraagd bij de spoorboom.
    De spoorboom werd open gedaan toen we aan kwamen rijden, dus gratis binnen :D
    Aangezien er nog geen bezoekers waren en niets aangegeven stond wisten wij ook niet waar te parkeren.
    Achteraf bleek dus dat we verkeerd stonden waardoor mijn wagen helemaal alleen bleef staan.

Omdat we zo vroeg waren konden we mooie foto's maken van de reeds aanwezige deelnemers in de boxen met geen andere mensen er omheen ;)

Heb een aantal foto's gemaakt voor een korte impressie.
    Image Unavailable, Please Login

7. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    #234 Mrs.Spider, Jul 31, 2013
  8. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    +1 Ik ben er op zich niet op tegen dat dergelijke info openbaar wordt, dat is nu eenmaal zo anno 2013, maar op een site als deze waarbij je elkaar 'kent' vind ik het wel zo gepast om respectvol met een dergelijke situatie om te gaan.

We hadden het er idd nog over. Vervelende afsluiter van een mooie dag. Gelukkig alleen materiele schade, die is te herstellen/vervangen.

9. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Mooie foto's Jolanda (en de rest ook hoor :D).

Is die 312P toch nog in aktie gekomen?? Jammer dat ik dat niet meer gezien en gehoord heb dan :(.

Maar ons tijdstip van vertrek bleek achteraf precies op tijd geweest te zijn. Net op tijd thuis om te eten en daarna aan het werk. Helemaal verrot na 27 uur op de benen te hebben gestaan, maar het was het meer dan waard!! Wat mij betreft ben ik over 2 jaar weer present en dan misschien toch ook voor 2 dagen.

10. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Verrot was ik ook. ;)
    Gisteren de hele dag in Spa op pad en aansluitend, net als Ed, een nachtdienst.
    Maar het was het zeker waard. Ik had wat meer F1 auto's verwacht. Maar wat me het meest opviel is de toegankelijkheid. Je mag overal vrij bij.
    Komende dagen even nog wat fototjes plaatsen..
    Maar een echte aanrader.

Superdag gehad!!

11. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Cor, al wakker??

12. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    #240 sharknose67, Jul 31, 2013
  13. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    #241 sharknose67, Jul 31, 2013
  14. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Hoe heet dat programma eigenlijk? Gaat namelijk nog steeds geen lampje branden...

15. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Was weer een mooi schouwspel. De 500 TR denk ik de persoonlijke favoriet van de dag. Daarnaast natuurlijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt om de TR van Edvar goed te bekijken en dan natuurlijk de 308 van Peter weer eens in één moeite meegenomen. Ze stonden er smetteloos bij. En eindelijk eens de 458 van Onno 'in the metal' kunnen aanschouwen. Heel bijzonder.

Leuke verrassing dat Kenny Brack inderdaad de Ford GT40 bestuurde. Ik herkende weliswaar zn helm, maar een teamlid bevestigde desgevraagd dat hij het was. Toch een Indy500 winnaar! Verder genoten van de vrije sfeer en de mogelijkheid om al dat moois en speciaals van dichtbij te kunnen bekijken en te fotograferen.

Op de terugweg nog Maarten in zijn Mondial gespot (wij waren die malloten in de rode Integrale op de A73 ter hoogte van Cuijk).

16. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Don't shoot the driver! ;)

Was zeker weer een mooi evenement, aan de foto's te zien was het op de dinsdag beduidend drukker, klopt dat? Maar alsnog een puike opkomst. De Ford GT40's waren schitterend, de Daytona Shelby idem. En drie F40's op een kluitje zie je ook niet elke dag, en mooi ook een aantal Daytona's in diverse kleuren. Ook naast de baan veel mooi spul, een zwarte Nederlandse Countach was leuk om te zien, en ook leuk om de auto van Edvar te zien, bijzondere kleur.

Leuke sfeer, allemaal carguys daar dus ook geen problemen met veiligheid en drukte, perfect. Ik zal later ook nog een aantal foto's posten!

17. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Car rescue

18. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Hihi, mi scuzi, mi love Giallo :D

19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Prachtige beelden weer, bedankt voor het delen. Vanavond heb ik toch nog een klein beetje van de Modena Trackdays kunnen genieten. Ik kwam thv Eindhoven de welbekende race Daytona tegen en thv Heteren kwam ik Edvar en Lars T tegen. Lars zat aan het stuur met ene smile van oor tot oor :)

Share This Page