en direct nat na jaren wegen en overwegen, piekeren en rekenen is het er eindelijk van gekomen van de 702 Mondial 8 zijn er 147 US modellen en hoeveel grijs / blauw? groeten Jurgen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
bedankt, de kleurencombo was het die me over de streep heeft getrokken. Was eigenlijk op zoek naar een QV of 3.2, maar kon deze niet laten staan groeten Jurgen
deze namiddag,na de donderstorm van gisteren mijn wastalenten aangsproken en vlug een fotooke: groeten Jurgen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier ook nog eens gefeliciteerd Jurgen!! Kijk er naar uit om de wagen eens in real life te zien. Wanneer kan je rijden (nrplaat,...)? Guy
Wat een mooie originele Mondial! Hij ziet er bovendien erg strak en netjes uit. Je gaat er vast en zeker veel plezier mee hebben.
Jurgen, hier even 2 foto's die ik hier kan plaatsen. zal morgen wel even kijken op mijn externe schijf voor wat betere foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jurgen, op het forum .eu is een verslag te zien van het bouwen van een schaalmodel in 1:18 van mijn Mondial. Zie http://www.f*********/showthread.php?t=6877 Je weet vast wel wat je op de puntjes moet invullen.
Hi Guy, ik wacht nog op de bank. Een deel van mijn centen had ik vastgezet en moet deze nu vrijkrijgen. Dat is op zich geen probleem maar kan een 7-10 dagen duren. Dan krijg ik de papieren van de wagen en extra set velgen met 17' velgen, kan ik naar de keuring etc. Ben nu van dienst van donderdag tem donderdag, daarna 6 dagen thuis. Moet dan nog wat de wagen gewoon worden (heb enkel hierachter een paar keer door de campig gereden s'avonds, had wat beziens hahahaha) en zal dan dicht bij huis blijven. Jij bent dan natuurlijk welkom hé greets Jurgen