Tsja, smaken verschillen maar ik kan het hierop niet mooi vinden ...........
Jammer hoor, dit ziet er toch een beetje verprutst uit. Alsof je je zou moeten schamen voor de standaard enkele pijp...
Soms zijn er momenten die je nooit meer zal vergeten. Een ritje in een 599XX is zo'n moment. Wat een briljante ervaring is het om in een V12 monster te zitten. Eerst werden we aangekleed in een volledig Ferrari race pak, helm en HANS nek beschermer waarna we plaats mochten nemen in de 599XX met EVO pakket. De stoelen zitten briljant en het is maar goed dat er een Italiaan is die je helpt om je in een 5 punts harnas vast te zetten. Met 35 graden midden in Zuid-Frankrijk was het erg warm maar de hitte die de V12 produceert maakt het alleen maar erger of moet ik zeggen mooier, wat oh oh wat klinkt die motor goed. Aangezien de motor voorin zit en het uitlaatsysteem voor je voeten langs loopt werd het nog warmer binnenin. Maar wat een ervaring!!!! De motor, het geluid, de snelheid waarmee we bochten in klapten waren ongelooflijk. En dan de remmen, man wat is dat bizar. Van 275kmh naar 50kmh aanremmen voor de chicane in minder dan 75 meter. Dankzij onze rijder, welke veel ervaring heeft in de race wereld werd de 599XX keihard over Paul Ricard heen gegooid en waren we de snelste op de baan. Een ervaring om nooit meer te vergeten! Meer hier: Getting a ride in a MartinoRosso 599XX Evo - Track and Tuner En natuurlijk een filmpje: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_wjKkvrIlug]Ferrari 599XX EVO - Ride, Flames, EPIC SOUNDS!!! - YouTube[/ame] Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ze staan inmiddels op marktplaats. Ferrari 430 Scuderia Poster 40x50 inclusief lijst - Posters - Marktplaats.nl
Henk, een buitenkansje voor de filmliefhebbert...... Ferrari & glazen huis uit Ferris Bueller staan te koop! - Autoblog.nl
Vervangen van de koppeling van een Testarossa? Ziet er best simpel uit. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qTKJsmlKFVo&feature=youtube_gdata]Ferrari Testarossa vervangen van de koppeling (clutch) - YouTube[/ame]
Klopt Erik, nostalgie. Man wat heb ik die film vroeger vaak gezien, ik was een echte John Hughes fan vanaf the mid 80ties. Image Unavailable, Please Login
Zijn wij allemaal geprezen met iets heel bijzonders? Ja. Die conclusie moet ik toch weer trekken. Ik ben met mijn meiden naar het Gardameer gereden en ook nog 2 dagen in Venetie vertoefd. In totaal heb ik 3004km gereden. Hoeveel Ferrari's heb ik gezien in die 10 dagen? (En ik let echt wel goed op, want ik loer op de mooie voertuigen..) 1. En dat was op parking bij Novotel Venetie. Een rossa California met CH kenteken. Dus in de vakantietijd door Duitsland, Italie, naar alle juiste plekken aan het Gardameer geweest (Lazise, Bardolino, Garda, Peschiera, Sirmione..). Niets.
Nou Henk, ik heb er anders in mijn drie weken Italië met 4367 gereden km's wel enkele tientallen gezien hoor! Oké, als je die in het Museo in Maranello eraf trekt dan blijft er voor mij ook maar één over....... Maar ja, wij heten dan ook geen Pterps hè? Maar was wel grappig. Bij aankomst vraag ik "waar zijn de Ferrari's hier in de buurt?". "Nog nooit een gezien hier", was het antwoord. De volgende ochtend ga ik beneden in het dorp broodjes halen en wat denk je.......? (sorry voor de kwaliteit....) Image Unavailable, Please Login
Was een tijdje terug in het beloofde land, heb daar eigenlijk allen maar Ferrari's gezien. Hebben ze daar geen andere auto's dacht ik toen.