Goed dan, op weg naar kantoor een grigio 360 spider met groene platen gespot. Iemand van hier??
Ik heb er wel behoorlijk wat gezien. Maar dat is niet helemaal eerlijk, want ik ben zowel in München als in Zürich geweest. Als ik die eraf trek hou ik er nog 1 over. Een zwarte 348 in Luino.
Iemand nog bieden.....? Onder de hamer: Honda NSX van F1-legende Ayrton Senna - Autovisie | Het laatste nieuws over auto's op Autovisie.nl van De Telegraaf [Onder de hamer]
Volgende keer op de fiets gaan Ik kwam zondag middag aan in Desenzano waar ik een blauwe FF spote Niet veel veder bij een dealer een 348. Ik had een camping in Garda. En ben 's avonds terug gefiets naar Sirmione. Iets daar voor kwam ik een rode 599 tegen. en in Sirmione zelf een zilver 360 en een witte F12 Op de terug weg in Garda nog een rode California. Dus 5 F's gespot in een dag daar
Na het tanken in Luxemburg, kwam mij een Enzo tegemoet... Sorry geen foto... Ik had alleen een compact camera mee en voordat die opgestart is, is een Enzo alweer weg en om nou met een sleurhut te gaan keren en erachter aan te scheuren... beetje zinloos. Volgende dag in Zwitserland allemaal 458 Italia's en Spiders en een 599 SA Aperta gevolgd door Scaglietti... die ik niet in mijn spiegels opmerkte waar ik de hele reis in zit te spotten en dus ook weer te laat voor foto's. In 2,5 week Italie welgeteld 1 308 tegen gekomen. Echt crisis daar Maar wel een geweldig land!
Well..... toch nog een fotootje van de Scaglietti en daarvoor SA Aperta... Image Unavailable, Please Login
@heren Morgen is het weer een juiste dag om een stukje te toeren. En as usual, als er iemand zin heeft om zijn bolide uit de schuur te trekken.. gaarne.. Verzamelen zondag rond 11:00 bij Van der Valk in Houten. Leuk terras met de auto's onder je neus, een favoriete verzamelplaats. Daarna richting het Gooi? Eindbestemming terras in Laren waar altijd genoeg moois voorbij rijdt. Stukje langs de Vecht, wat door de boswegen etc. Ik denk tot een 15:00/15:30 waarna iedereen nog even naar oma kan. Reageren dat je niet kunt geloof ik wel, reageer maar als je wel kunt Tot nu toe zijn ik, Pieter en Els met de 456 en Erik Souvlaki (bijrijder Bob Zanti) van de partij. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Door wat zakelijke ontwikkelingen heeft het even op zich laten wachten maar zojuist heb ik dan eindelijk de laatste foto's van de italietrip geplaatst
Gezellig, zin in... is voor mij alweer veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden. Tot morgen.
jullie kunnen natuurlijk ook naar Zandvoort touren; daar is het Nationaal Oldtimer Festival, leuk auto'tjes kijken (en meer)...
Net terug van klein rondje Knokke. 599 zilver 458 spider rood F12 donker grijs. 430 rood 355 spider rood. En nog veel meer mooi spul.
Kreeg een appbericht van Mel die er waarschijnlijk ook is met de 512TR. Verder is Mike er ook met de CS. Dus dat zijn al 6 Ferrari's nu
Ik rijd ook graag mee zondag. De TVR staat al veel te lang stil. Ik zit nog in zeeland, maar da's een kwestie van morgen vroeg op en in Breda auto wisselen. Dan lukt het me om op genoemde tijd in Houten te zijn. Leuk! (Ik ga er even vanuit dat ook andere merken welkom zijn...)
Ik heb altijd al héél veel respect voor rallyrijders gehad......Lolvideo: rallyrijder draait navigator helemaal gek - Autoblog.nl