Net thuis. Het was erg gezellig. Allemaal bedankt voor de gezelligheid! Op de terugweg nog wel overvallen door 2 stort buien. Gelukkig hebben we dat niet onderweg gehad of bij de stop plekken. Image Unavailable, Please Login
Geweldige rit, mooie auto's, gezellige lui, leuke route, lekker eten ... wat wil je nog meer ? We hebben genoten ! Tussenstop bij Kroy (leek erg leeg in de showroom) ... en daarna wat eten op de Brink in Laren ... (lots of spotters). De terugweg was voor ons gelukkig droog ... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
We hebben allemaal een beetje dezelfde beelden maar beter dan niets he Leuk getourd en een goede opkomst, we waren met 9 Ferrari's en de TVR Tuscan. Verzameld in Houten, toen langs de Vecht uitgekomen bij Kroymans en daarna door naar Laren waar het altijd mooi en gezellig is. Bedankt voor deze leuke dag mensen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het was weer gezellig!! Mannuh en vrouwuh !! Leuke rit en verder geen bui meer gehad. ik heb m'n mond verbrand om die 2 kroketten op tijd weg te krijgen ( mijn werk wachtte.... hihih) Thnx allen !
Maarrehhh.... was leuk om er weer eens bij te zijn, dames en heren! Ik zal proberen de frequentie weer wat op te voeren Was in ieder geval een zeer geslaagde dag, gezellig, mooi NL weer gezien en lekker gereden en gegeten. Bedankt voor de uitnodiging Erik! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gezellige middag! Iedereen bedankt Laren is altijd leuk met de spotters, onderweg naar huis nog een kleine Vu-speed pics fotoshoot gedaan met wat spotters (zie foto van Bob)...zal de foto's posten als ik ze ergens tegen kom.
Het was leuk! Mooie foto's Bob! (Kun je die van mij tijdens rijden in groter formaat mailen misschien?) En Henk: bedankt voor het initiatief!
Die gasten zijn snel Ferrari 360 Spider - 11 augustus 2013 - Autogespot Ferrari 360 Modena - 11 augustus 2013 - Autogespot Ferrari 550 Maranello - 11 augustus 2013 - Autogespot Ferrari 456 GT - 11 augustus 2013 - Autogespot Ferrari 360 Modena - 11 augustus 2013 - Autogespot Ferrari 308 GTB - 11 augustus 2013 - Autogespot En Jolanda en Onno waren dus ook weer op pad... Ferrari F355 Spider - 11 augustus 2013 - Autogespot
Sjips, vekeerde dag uitgekozen om te klussen. Ziet er uit als een geslaagd dagje. Zat er helaas niet voor me in vandaag... Op de terugweg vanaf de Modena Trackdays een vreemd geluid gehoord achter me. Kon het niet plaatsen, maar eenmaal thuis bleek een van de (tijdelijke en dus niet geveerde) bouten van de uitlaat het te hebben begeven. Nieuwe (wel geveerde) bouten en nieuwe afdichtingsringen (of hoe die dingen ook heten) lagen gelukkig al klaar, dus de boel dit weekend maar even uit elkaar gehaald op de juiste manier weer in elkaar gezet. Zojuist getest en alles lijkt weer te werken zoals het moet. Wel heul veel roetwater uit de spruitstukken de eerste paar minuten. Hopelijk het gevolg van zeg maar... Vraag me alleen af waar de olie is gebleven. Bij vertrek vol, bij terugkomst leeg = vast niet goed na een ritje van max. 10km. Druk klusweekje voor de boeg ben ik bang, want 'k sta zaterdag ingeschreven voor deelname aan classic wings and wheels. Niet gaan is zonde geld. Suggesties iemand voor wat ik kan/moet controleren? ps: eerst even bijvullen en kijken of er ergens wat druppelt natuurlijk...
Tussen zo'n 3,5 miljoen 911's toch nog wat Italiaanse schonen op de Oldtimer GP am Nürburgring dit weekend. De 308 GTB was een Hollander, erg mooi. Iemand van hier? EB110 blijft een favo, wat een mooi ding en 'ages well'. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was een gezellige middag! Bob en andere fotograven bedankt voor de foto´s. Mike, nogmaals bedankt voor het meerijden. Zit nog steeds na te genieten, wat een auto!!
De "vol" meting, was die voor je de motor startte en de "leeg" meting vlak nadat je de motor gestopt had? De meting vlak nadat je de motor gestopt hebt is de meest relevante omdat er behoorlijk wat olie in de oliekoeler en de leidingen gaat zitten. Deze olie loopt maar langzaam terug het carter in. Ik neem nu even aan dat je geen dry-sump hebt maar een gewoon carter.
Ik denk dat Johan mogelijk gelijk heeft ... Heb je een instructie boek Marc ? Bij mijn F moet ik oliepeilen (alleen) met draaiende, warme motor ... en alleen ZO ! Doe ik dat met koude motor, niet draaiend dan mis ik ook olie ... Vraag aan een eigenaar of zoek het in het boek ... vul in ieder geval niet zo maar een aantal liters olie erbij na een ritje van 10 km ...