Dat was een supermeeting toen idd. Helaas heb ik nog steeds geen Ferrari. Iemand eentje dubbel die ik kan lenen voor die dag? O wacht, wij vliegen dan naar Andalusië. Gaat sowieso niet lukken dus.
Wij zijn dan ook van de partij hebben twee maanden geleden al ingeschreven. Nu nog droog weer,wij hebben er zin in.
Mooi initatief. Ik wist er ook al enkele maanden van via Marc Van Heusden. De meeting van Otto in 2008 was inderdaad een mooi totaalpakket toen, indrukwekkend schouwspel EN een mooie rondrit. Dat laatste mis ik in het komende event eigenlijk toch wel een beetje. Het lijkt mij in feite meer een vliegtuigevenement met gereserveerde Ferrari-parking. Ik woon trouwens slechts een kleine 30km van die vliegbasis vandaan maar twijfel nog aan deelname.
Mannen deze 360 F1 51-GD-JB zwart met 80.000 km staat te koop heel interessante prijs. Mail me gerust ff, foto's op AG. Wagen heeft net een beurt gehad
Ik ga dit jaar wel weer een kalender maken met de wagens van de actieve users hier. Een probleem vormt dan de keuze ...die met elk evenement/ shoot groter wordt Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat bedoel je met bijremmen? In de bocht? Heb je een nieuwe setup op je auto gecombineerd met de nieuwe set banden?
Ik heb originele nieuwe F430 wielen gevonden op Ebay. En een set PS2's met 80% profiel. Deze combo schijnt niet te werken, ik denk dat het extra gewicht van voornamelijk de voorwielen (+3kg/ wiel) het abs in de war brengt. Rolomtrek is bijna gelijk. Image Unavailable, Please Login
Henk, sinds wanneer heeft het gewicht invloed op ABS? Www.abs-bv.nl kan misschien je vraag beantwoorden.