ik ben absoluut niet negatief...maar wat een flutnamen...had hem dan 458 Stradale genoemd.. of 458 Monza....
+1 Ga hem met Erik, Mike en Carlo zien in duitsland volgende week, kreeg een uitnodiging via Kroy voor een view (niet rijden) Verwacht ook een LF te spotten daar. Moet ik een laptop meenemen voor uppen van foto's?
2 weken geleden had ik de kans om deze onlangs in NL gearriveerde Challenge Stradale op de gevoelige plaat vast te leggen samen met dit prachtige Friese paard en deze blonde waaghals. Een geweldige kans die ik niet voorbij kon laten gaan ondanks mijn gebrek aan ervaring met het fotograferen van levende wezens! In de komende maaden hoop ik nog wat foto's van deze serie te kunnen bewerken. Ik heb diep respect gekregen voor deze dame en haar paard, gewoon even een paar keer steigeren...zonder zadel Image Unavailable, Please Login
Natuurlijk moet je dat doen Fred Zal zeer gewaardeerd worden Wat een ontzettend gave plaat is dat Peter!
@ Pterps, Stukken beter dan die iPhone versie . Hoe kwam je op dit idee? Maar....huhh had ze nu niet even een rood of zwart T-shirt kunnen aantrekken? (weet ik; zeikerd )
Heeeeel mooi Peter! Had hem al gezien (klein fototje) maar erg mooi zo op groter formaat! Had al met Mike erover gehad om ook eens mee te gaan naar zo'n shoot-met-steigerend-paard
Mijn vader zei net tegen mij dat hij maar zijn 456 moest verkopen. Straks wordt Ferrari nog een 'groen' merk.
De eerste keer dat ik meer naar een paard met amazone kijk dan aar een CS.... Wat een plaat, wat een prestatie, maar waar blijft de rest van de foto's? Grote klasse hoor, Peter!!
Krijg er het zelfde gevoel bij als bij 'alcoholvrij bier' en 'calorie arme chocolademouse' ... what's the point