Nou, hier dan! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Pas op hé! De carabinierri in hun leren laarzen komen op je af! Ze zullen je opjagen tot je je overgeeft! Ze (Ferrari) waren al niet zo blij met de post op Facebook van ons
Thx voor de pics. Geen rode stickertjes over de lensjes zoals bij ons? Ik ben onder de indruk van de downforce van dat ding, als hij stilstaat is die al +1290kg
Harry, waarom zo ver zoeken? http://www.dmgmotors.be/Site/detail.aspx?id=667&s=u&culture=nl-BE&vid=174241722
Toch wel! En ze willen er best een F430 op inruilen. Geven toe dat het niet de meest strakke F40 is en tanks moeten nog vervangen worden. Ook moet er nog groot onderhoud worden gepleegd, zit er niet in. (maar daar is de prijs ook naar) Nooit op kenteken gestaan en zijn dus "heavy" km's...
Veel km's, lage prijs en op deze slechte foto's, zie je al dat de bekleding bv niet mooi meer is. Ik denk een auto met teveel werk. Ik ben inmiddels zover dat een mooie rode ook oke is. Ik kan hem evt later altijd groen of blauw laten spuiten of aan dat rood wennen.
I N D E R D A A D ! Volgend jaar wel een F40; was te laat maar komt misschien al met de a.s. FHR mee ...
Nog een fchatter die zaterdag de blauwvingerrally rijdt?. Ik rij mee iig..... Auto net even snel gewassen, zag eruit als een parijs dakar truck .
Hier nog een! Staat inmiddels al jaren op "to do list" maar kan steeds niet. Dit keer rij ik op Volkel. Ook voor een goed doel/kinderen maar wil de BvR ook eens doen. Kun je mij de volgende keer even inseinen als je de uitnodiging binnen krijgt? plan ik het beter... Mooi weer hebben we in ieder geval.
Ga je ook naar Volkel Fred? Check: lees je post nu goed. Mag een maat van mij een camera in je spider plaatsen voor een x aantal rondjes?
Dan hebben we misschien dus T W E E x een F40 Fred ... Ik probeer er rond 09.15 te zijn met de 512TR, kom vanuit Deventer die kant op.
Ik rij via de A50 richting Zwolle (vanaf Arnhem). Ik zal mijn best doen!. Was erg geslaagd vorig jaar!. Betere werkgever zoeken .