Een vriendin van me regisseert een videoclip van een nieuwe Nederlandse band. Ze zoekt figuranten dus als jullie acteur inspiraties hebben..... Image Unavailable, Please Login
Louwman Exclusive haalt McLaren binnen door onze redactie McLaren heeft Louwman Exclusive in Utrecht aangesteld als officieel dealer. Daarmee heeft McLaren voor het eerst in zijn bestaan een vertegenwoordiger in Nederland. De sportwagens van het merk werden tot op heden door McLaren Brussels in ons land verkocht. David Brimson, European Regional Director voor McLaren Automotive geeft aan dat potentiële kopers en klanten de bestaande constructie met "een dealerbedrijf in België voor de Nederlandse markt niet optimaal vinden. De Louwman Group staat wereldwijd bekend als een bedrijf met passie voor automobielen. Het duurde voor ons niet lang om een geschikte partner te vinden." Brimson hecht veel waarde aan de Nederlandse markt. Hij noemt Nederland "een belangrijke markt". Voor McLaren is Louwman Exclusive in Utrecht de achttiende dealer in Europa. Het merk is op 26 markten actief. Louwman Exclusive, gevestigd in het bekende pand van het failliet verklaarde Hessing, is exclusief dealer voor McLaren en vertegenwoordigt daarnaast de merken Maserati en Lexus, Voor de merken Lamborghini, Bentley en Rolls-Royce is het bedrijf servicedealer.
Moet je aan Wilma vragen, ik ben bijrijder Ps. Je weet van de verrassing? Zag vanmiddag bij alex jou naam staan op het lijstje "nog bellen" Ik weet van "nix" Helmaal van huis naar de zaak? en terug dan? Hebben ze daar lekkere koffie? Moeten er maar eens langs (met Mike en Carlo erbij want die krijgen allerlei proefritjes voor elkaar ) Wij (=Wim en Ik) kijken alleen toe hoor Ps zou "de vriendin" van Henk ook komen met de testarossa?
Ik weet van niets Maar ben er morgen ook bij op Volkel En niet alleen om te kijken Jij weet ook alles ook hè!
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het morgen op Volkel echt een heel gaaf spektakel gaat worden; maar liefst 2 F1's zijn te bewonderen voor de vaste klanten van Forza (52 equipes in totaal) 308 tot 288 GTO, Scud, Stradale, F40, 458 en een dikke Testa
Oordoppen mee dus! Ik ben er trouwens weer met de Focus en ga vanuit de kofferbak foto's maken. Kunnen jullie weer meewerken? Alvast bedankt!
Dan moeten alle ramen en deuren open Klinkt goed Heb er veel zin in en mijn dochter Nikita ook Hmmmmm, ik heb geen oordoppen. Tuurlijk werken wij daaraan mee
Veel plezier morgen! Recentelijk een stukje met een F12 meegereden. Aardig wat power onder de kap! Foto: http://farm3.staticflickr.com/2887/9686333909_670f599fbb_h.jpg
Krijg je dit! Sta bij Marlou vanmiddag aan de balie (dik in de stress) omdat het programma drastisch omgegooid moet worden 10 voor 12 ivm de komst van de F1's Beloof ik Alex even later plechtig niets te verklappen, staat het toch alweer 's avonds op F-chat.... Afijn, het wordt inderdaad "bal" morgen op Volkel, een groot feest die alle eerdere edities overtreft als je line-up ziet. Noodzaak zijn oordopjes (ik spreek uit recente ervaring ) Ik laat morgen graag het stuur over aan Wilma, kan ik lekker bij de F1 rondhangen. Moet ik filmen?
WAT ZEG JE? Ps Je krijgt concurrentie Vu, die foto van Anthony (F12) staat er fraai op. Bruut dat apparaat de F12. Nu met de komst van de 458 speciale realiseer ik me hoe veel/groots...