Nou, ik moet morgen werken. Moet ik 4x per jaar op zaterdag en niemand wou ruilen. Tja. Nou ja, volgende week wordt ook leuk in Belgie bij Top Gun.
Blijkt dat er morgen een herdenking? is in Roermond voor Nederlands Indie. Er wordt een fly-by verzorgt door de luchtmacht. Nu wil het toeval?! dat Leeuwarden uit bedrijf is ivm groot onderhoud. Volkel is dus vertrek en aankomst volgens de berichten. Dusssss.....
Zou kunnen een kennis van me met een GTO. Heeft een maat die F16 piloot is en moet ook werken. Lets hope zo. Zo gek als met de rit van Otto in Belgie kan nooit meer maar het zou wel te gek zijn. Die rit is en zal denk ik voor mij altijd de " gekste " blijven
Ik ken je toch, no worry's. Alle camera's opgeladen, kaartjes leeg geschud en mic's in "on" stand Hier nu nog croissant (met aardbeien alla Dei Slippie) met een koffie. Auto staat klaar en blinkt als een..... Een extra filtertje op de lens is dus wel aan te raden Tot zo, eerst even Ridderkerk wakker schudden
Ook dit evenement komt weer dichterbij. Het is natuurlijk al over een week. Het is mij niet goed duidelijk wie er allemaal heen gaan van "ons"? -henkie -Pieter Hol (en ega Els) -328gts1987 (Fretdt en Wilma) -Souvlaki (Erik en nakomeling) -430-SPI (Rene) -MrsSpider (Onno en Jolanda) - ?
Hij glimt inderdaad mooi Fred! Ik zag jullie rijden op de A15, tussen Hardinxveld en Gorinchem. Ik was met de Morgan Plus8, maar moest bij Gorinchem A27 op richting Vianen om te werken. Kon nog net paralel naast jullie komen, maar weet niet of jullie mij zagen met die vangrail ertussen. Veel plezier in Volkel!! WD
Alles is relatief, door deze werkgever ben ik in staat geweest om twee jaar geleden mijn droom uit te laten komen en een Ferrari te kunnen kopen
Ik zag net in elk geval een aantal F16'S opstijgen! EDIT: Ik hoor en zie er hier net twee overvliegen, volgens mij is het een aardig spektakel in Volkel
Weer terug van Volkel. Mooi en gezellig evenement! Erg leuk om iets te kunnen doen voor de jonge patientjes, hoewel ik uiteindelijk meer volwassenen als passagier heb gehad, inclusief de frietboer! Had liever gehad dat ze de kindjes meer meerijtijd hadden gegund, maar wellicht was dat niet mogelijk. Verder was het regenachtig en deed de plaatselijke brandweer daar nog een schepje bovenop door mij tijdens het wegrijden als doelwit voor het waterkanon te gebruiken! Gelukkig geen schade en later kwam de brandweerman zich nog verontschuldigen. Ik kon er wel om lachen (uitgerekend ik die altijd ligt te zeiken over de auto niet nat te laten worden! ) De F1 demo was super en uniek; nog nooit zo dicht een F1 voorbij zien komen op volle snelheid! Iedereen van de organisatie en in het bijzonder Alex en Marlou: bedankt! Groeten, Peter
Vu doet weer uit de hoogte, hij kreeg het wel voor mekaar dat er 100 kinderen naar hem zwaaiden. Image Unavailable, Please Login
Vandaag was de 8e Blauwvinger Rally ! Na een tip van Peter T. ben ik er heen gereden en kreeg startnummer 40 (van de 46). Een gevarieerd pallet aan auto's met een aantal erg leuke F's ! Zie voor meer foto's mijn FB. Peter zelf was voortdurend op de gekste plaatsen aan het fotograferen, in de zon, in de regen, in de achterbak van een Skoda ... Mijn bijrijdster was dit keer Femke, een 12 jarig patiëntje met de Ziekte van Crohn. De hele route was op IPAD gezet; leuk experiment ! Koffiestop was in de tuin van het wel bekende kasteeltje Staverden. Daarna vlakbij Zwolle een slalom proefje op een industrieweg ... De FF was natuurlijk 10 seconden sneller dan mij 21 jarige 512TR Al met al een erg leuk en mooi evenement. Aanrader voor volgend jaar ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Precies, alles is te koop Klopt, was een behoorlijk spektakel. Kwamen 5 in formatie aanvliegen en zijn volgens mij ook aantal geland. Lol. Prachtige foto's Peter! Zo te zien een mooi evenement. Maar wat staan die wagens dicht bij elkaar!