Patience is een kaartspelletje en daar heb ik nix mee.... En kijk Christiaan, op jou kunnen we in elk geval bouwen. Thanx!! Iemand video's mss? Doen het ook altijd goed, hoor.....vooral die van f16's die met Mach2 over komen vliegen
Jij hebt niet veel met geduld hè Ik heb geen filmpje van de F16's maar wel van de F1 wagen die voorbij vlamde op de startbaan. Ff kijken of ik die op joubuis krijg.
Wel jammer dat je mij compleet negeerde . Reed een 28,28 (handig die GoPro beelden) op die slalom, reed vrij netjes maar eerste stuk had veel harder gekund, heb nooit overdreven veel vertrouwen op natte wegen. R8 onderstuurd nogal bij zeer stikke bochten door het 4WD systeem. Begreep dat een Lotus 21,** gereden had (weet niet eens of dat de beste tijd is). Had de auto al tactisch neergezet om eerder weg te kunnen, later nog wat doorgereden want mensen liepen gewoon tussen het gat van 25cm door tussen de R8 en een F355 (dacht ik). Paar foto's van vandaag: Prima dag al met al, druppelde op het eind wat maar tot aan de slalom hebben we het aardig droog gehouden. Route was fraai, konden voor mijn gevoel wat meer gas geven als vorig jaar. Succes van dit soort evenementen ligt wel voor een groot deel aan het kind wat je in de auto krijg. Sommige zijn zeer enthousiast en maken het makkelijk een gezellig tijd te hebben, sommige geven eigenlijk weinig om auto's en zien het meer als een dagje uit (en spelen vervolgens de hele dag met de iPad zoals bij mijn collega R8 rijder). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
But now for something completely different........Ferrari F40 v Ferrari F50. Like You've Never Seen Them Before /CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube
Paar plaatjes dan... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het is gelukt om het op joubuis te krijgen [ame=http://www.youtube.com/watch?v=aL9DyCLP-mY]F1 driveby on landingstrip - YouTube[/ame]
Klinkt goed maar heb je last van Vertical Video Syndrome? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA]Vertical Video Syndrome - A PSA - YouTube[/ame] Suus heeft vandaag veel mooie videobeelden gemaakt van de F1 en de Ferrari's. Ga morgen filmpje maken Was een leuke dag! 5 kinderen en 5 volwassen een ritje kunnen geven.
Dat filmpje is briljant , vertical video's zijn inderdaad niet echt handig. Recent een poging gedaan mijn moeder het uit te leggen. Uitdaging 2 was de buurvrouw uit te leggen dat foto's maken met een tablet voor idioten is .
Gave video!! Mooie plaatjes....heb weer wat gemist zie ik ....jammer ooohh wat een lekkere sound!! Hahaha ...deze is echt leuk!
Thx, en zeker gezien hoor. Er waren gisteren heel veel pletrol heads op de weg en gingen alle kanten op. Op de A15 (in de Botlek-tunnel ) kwamen we een 356 speedster tegen (of beter: mee, probeerde bij ons te blijven, jammer en helaas.... ) Dan een gele F430 spider aan de andere zijde van de A15. Vervolgens de Morgan (die bij probeerde komen, wat net lukte door het gas wat te lossen ). Bij benzine pomp "de Lucht" waar we een bakkie deden stond het links vol met 911'jes vanaf '72 t/m '96 (allemaal in suffe kleuren, beige, grijs ect) en rechts wij met geel, zwart en heel veel rood Klopt, was eigenlijk een bonus aangezien deze 5 stuks! waren ingezet voor de herdenking NL-Indie in Roermond. Was dat er niet geweest waren ze voor ons niet opgestegen.... Kijk (na deze smaakmaker van gisteren) alweer uit naar komend weekeind voor Klein Brogel. Dat is (mede)georganiseerd door Otto welke de beroemde DPP's organiseerde (en waarover nog steeds gesproken wordt) Naar ik begreep gaan we een ander programma draaien maar zullen zekere aspecten weer aan bod komen. Ik sprak Otto op Hockenheim (tussen de F1's, letterlijk!) en was verrast over het "lage" animo vanuit NL voor dit evenement... Ik heb mezelf ingeschreven tijdens mijn vakantie in Zambia (zo snel ik WiFi had) toen ik er lucht van kreeg, Otto + Meetings = inschrijven Na mijn thuiskomst verder weinig meer mee gedaan maar kijk nu dus al uit naar dat spektakel (en dat mag in hoofdletters SPEKTAKEL) Wellicht had meer exposure een grotere opkomst gegenereerd, helaas is de inschrijving al enkele weken geleden (ivm toelating op een actief militair terrein) gesloten. Voor de deelnemers geldt het dringende verzoek van Otto om zoveel als mogelijk GELIJKTIJDIG bij de toegang aan te komen. Het treintje rijden er naar toe is dus niet alleen een feestje maar noodzakelijk om aankomsten/binnenrijden (onder begeleiding) soepel te laten verlopen. Ik ben benieuwd! Dat je meer volwassenen hebt gehad dan kinderen heeft niet alleen met de kleur van jou auto te maken (Kinderen willen nu eenmaal in een rode) maar ook het type. Volwassenen groeide op in de periode dat jou 308 super was. Willen dus altijd nog graag een keer erin (mee)rijden. Voor hun maakt GTS of GTB niet zoveel uit. Kinderen willen het liefste in een spider. Is puur mijn eigen ervaring nu met de F430 tov 328GTS voorheen. De kids stonden in de rij, letterlijk en gaven toe te timen/selecteren bij de kop van de rij, slimme apen Die demo van het waterkanon heb ik gezien. Net na de instapplaats trok hij de boel even helemaal open (en dus per ongeluk ook over de baan heen). Moesten precies jou hebben (wat ik opmerkte naar hun door te zeggen dat jij geen "regenrijder" bent) Ironisch: jij was de enige waarbij het (per ongeluk) gebeurde. Mazzel dat die van jou niet "open" kan Dat klopt! Op de weg naar/van de baan mocht niet gefotografeerd worden. Over filmen is nix gezegd Heb dus nog een filmpje van een rondje, gaat er zo op. Suus heeft geen VVS hoop ik?
Your welcome Hahahahaha, geweldig filmpje. Niet aan gedacht om te kantelen. Misschien ook maar beter, anders had ik waarschijnlijk mijn telefoon laten vallen op het moment dat de F1 ons passeerde
Jongens, er liepen een aantal topfotografen rond gisteren in Volkel (Roger_L / Bigodino / Fumacher) maar ik zie amper wat mooie sfeerbeelden?
Ik slaap steeds onrustiger, deze beelden spelen alleen maar in mijn hoofd Zucht... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Aantal hebben wat op FB gezet. Voor de rest waren wij hard aan het werk in de auto O oooow, dat is geen goed teken Henkie. Doet mij meteen denken aan je filmpje Tegen die tijd dat de wagen beschikbaar is wordt het tijd voor een nieuw filmpje
Helaas Martin, ik bestuurde de Vuto wagen tijdens het evenement, zat dus 1e rang maar kon helaas zelf op items focus(sen) Tijdens het (na)borrelen en veiling (Onno nam/bood de hoofdprijs op een one off) heb ik de Vuto-camera doorzocht op foto's en kwam mezelf sporadisch (en Wilma helmaal niet ) tegen. Het is een clipje, geeft weer wat er aan de hand was. Is gemaakt met een iPhone (verwacht niet teveel goed geluid) en is naast deze foto's alles waar ik tijd voor had. Mijn advies: zorg dat je erbij bent (als je geen andere verplichtingen hebt) 2013 Forza Volkel - YouTube DIT FILMPJE NIET OP Face Book ZETTEN AUB, anders wordt deze verwijderd zoals laatst met tunneltocht. de (iPhone) plaatjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Exact, dat was een beetje het 'probleem' [/QUOTE] Ik weet in ieder geval van eentje die definitief in mei 2014 geleverd gaat worden naar NL, en daar mag ik dan (zelf) ook nog mee gaan rijden