Wederom mooie foto's en filmpjes . Rob dan heb ik je gezien bij de ingang van de vliegbasis , had je toevallig een geel t-shirt aan ?
Hier nog een prachtige impressie van gisteren. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=uxr3veFsaPQ]Vliegbasis Volkel - YouTube[/ame]
Ik heb hier ook voor ingeschreven en neem mijn nichtje mee. Als jouw foto's en filmpjes een voorbode van het spektakel zijn dan gaat ze het he-le-maal fantastisch vinden denk ik zo. Oh, ik trouwens ook wel ;-).
Niet verkeerd Paulus. Go-Pro opname? W krijgen hier nog een hele opname ploeg zo bij elkaar, F-chat goes into movies Die F430 voor jou komt uit de stal van Alex, na 3,5 jaar eindelijk verkocht afgelopen donderdag. Gelijk de baan op en knallen met dat dng. Ik deed het wat "rustiger" na de koop, binnen een week na aflevering de Alpen over Je gaat wat meemaken daar, legendarisch (of was het OORgastisch ). Moeten wel wat verzamelplekken afstemmen, wij kunnen samen oprijden naar degene (moeten nog worden bepaald deze week) die op de route ligt.
Updatje kleine Bogel komend weekend... -henkie -Pieter Hol (en ega Els) -328gts1987 (Fretdt en Wilma) -Souvlaki (Erik en nakomeling) -430-SPI (Rene) -MrsSpider (Onno en Jolanda) -Marcos (Marc en Simone)
Zooww, heb een Ferrari'rijk' weekend gemist geloof ik, zucht. Maaja, moet me af en toe aanpassen aan de planning van vrouwlief. Van winkel naar winkel gelopen. Heb de 308 dit weekend 1x gezien, via het raampje van de garage helaas.. ..enfin, volgend weekend maar weer compenseren Ach ja, je kunt ook niet alle evenement in 1 jaar proppen, hebben we volgend jaar niets meer te doen. Nou ja, niets te doen is misschien overdreven. Ik verwacht vanaf Maart aanstaande af en toe een luier te moeten verschonen. Jawel, vrouwlief blijft voortaan thuis want vanaf volgend jaar zit er een kinderzitje in de 308
Ik ga je vrouw a.s. Zaterdag zoenen....huhhh feliciteren Jij krijgt een handdruk voor zwaar geleverde "arbeid" Beide gefeliciteerd, na veel oefenen dan toch gelukt
Toetje op het weekend? Live meekijken met RM auctions London: London 2013 | Classic Car Auctions | RM AUCTIONS En hier de lots: http://rmauctions.com/lots/?SaleCode=LF13&sort=lot Veiling gaat maandag 9 september verder, F link veel F's to come ....
Van harte gefeliciteerd! Iets minder sexy maar een kinderzitje past uitstekend in een Mondial. Kun je gewoon met z'n drieen op pad, of met z'n vieren als het een tweeling blijkt te zijn