Nog twee links over Volkel: Omroep Brabant: Zieke kinderen mogen op vliegbasis Volkel meescheuren in Ferrari's: 'We gingen harder dan 300 km' Ferraridag op Vliegbasis Volkel voor 50 chronisch zieke kindjes
Gisteravond ruim 70 Mercedessen voorbij zien komen. Het was een lange zit. Veel verkopen onder de estimates. Het topstuk van de collectie, een 540K Special Cabriolet A bleef onverkocht, hoogste bieding was GBP 1.4 mln, estimate 1.5 - 2.0 mln. Vanavond een wat gevarieerder programma, met een aantal Ferrari's, Jaguars en de James Bond Lotus Esprit. Ook nog een aantal Ferrari's uit de Nederlandse Maat collectie. Vanaf 7 uur vanavond te zien op de site van RMauctions.
Gefeliciteerd jullie beiden. Enne, de 308 heeft geen Isofix he. Let daar even op met het kopen van een kinderzitje
Thanks voor de tip, komt vast goed met het kinderzitje: Automat Ferrari Cosmo SP Furio - Comfort en veiligheid
Proficiat Marc en Simone!! Praxis heeft de kinderzitjes volgens mij ook wel eens in de aanbieding....
+1 Net ook even wat beelden van afgelopen zaterdag op Volkel achter elkaar geplakt Alleen de ondertiteling rammelt na het voltooien van Youtubes bewerking tegen trillen...nja, niet zo spannend: Ferrari Volkel 7 september 2013 - YouTube
Onderstaand verzoek ontvingen wij en is belangrijk voor deelnemers: Op uitdrukkelijke vraag van de Luchtmachtbasis Kleine Brogel is het noodzakelijk dat alle deelnemers van het event samen in kolonne de basis oprijden. Als contactpersoon vraag ik u dan ook vriendelijk onderstaande richtlijnen aandachtig op te volgen: 1. ALLE deelnemers moeten ten laatste om 8.45h in de Onze-Lieve-Vrouwlaan in Peer aanwezig zijn. Vertrek dus zeker vroeg genoeg. De organisatie op Kleine Brogel is zeer strict met timing. 2. De Onze-Lieve-Vrouwlaan is de straat die toegang geeft tot de uiteindelijke ingang (Main Gate) van de Basis Kleine Brogel. 3. Betreedt in géén geval het domein, zonder dat iemand van de organisatie u daartoe uitnodigt. 4. Door deel te nemen aan dit event, geniet u van een uiterst zeldzame gelegenheid unieke vliegtuigen, stuk voor stuk voorbeelden van militaire spitstechnologie, van zeer dichtbij te bewonderen. Maximale veiligheid is dus een must. Volg steeds de richtlijnen en bevelen van de militairen terplaatse strict op. Sportieve groeten, Tot zaterdag as., Voor mij persoonlijk betekend dit 07.00 rijden (zonder ingeplande koffie-stop) Ik kan over Breda (kortste) maar ook 's Hertogenbosch is mogelijk (+25km) in dezelfde tijd Kom maar met een voorstel (via PM) om af te stemmen -henkie -Pieter Hol (en ega Els) -Souvlaki (Erik en nakomeling) -Marcos (Marc en Simone + ??? ) Zijn er echt niet meer?
Euro 321.000,- voor een punt gave (NL de Maat) F40. Dat is een goeie koop! De rest uit de NL collectie gaat aan de lage (maar betere) prijzen. Kreeg een klein applausje na de verkoop van de laatste uit "zijn" collectie... De 911 uit 1973 carrera RS 2.7 Touring ging voor Euro 340.000,-.... AM DB 2/4 Mark III voor Euro 200.000,- 330 GTC uit '66 stond geschat op Euro 270.000,- tot 350.000,- en gaat voor Euro 430.000,- De '66 Lusso ging ook al 100k hoger dan de verwachting Begrijp er nix van
Hij is niet helemaal puntgaaf; uit de verkoopomschrijving: "Two years later, it was involved in an accident and professionally repaired to original condition by Vaccari and Peraro. Mileage now shows as 4.791 kilometres, which is presumed to be the mileage completed since the accident, making total travel since new just below 10.000 kilometres." Geen koopje, ook niet de hoofdprijs volgens mij.
Ja, die F40, wellicht wat achterstallig onderhoud? Over de waardevermeerdering van Porsche en in het bijzonder de 911 verwonder ik me al tijden. On the other hand, als je dit leest: Begehrtes Geburtstagskind: Zwei Drittel der Deutschen wollen einen 911er - News - FOCUS Online - Nachrichten
Prima, zijn we allemaal rond 07:15 / 07:30 bij De Lucht langs de A2 (nabij Zaltbommel). We rijden dan 07:45 weg want we moeten er 08:45 zijn. Dat gaat zeker wel lukken op zo'n zaterdagmorgen.
mmmmm, zoals altijd zit achter een (te) lage prijs een verhaal...met deze F40 hebben in een rally (ik geloof de gunball of zo iets) beide inzittenden en 2 marshals het leven gelaten.....en ik geloof daarna nog een keer een fatal accident, en dit soort auto's zijn niet zo geliefd meer, en dat heeft dan weer zijn/haar reflectie op de prijs. ciao Oscar ps ik zie net wat meer info in het vintage gedeelte, inclusief een plaatje.....niet fijn.......