Cannonball Run 1994 On 24 May, during one of the timed sections near Alice Springs, a Ferrari F40 crashed into a checkpost killing its occupants, the Japanese duo Akihiro Kabe and codriver Okano (first name unknown) and two track officials, Tim Linklater and Keith Pritchard. An inquest found that the direct cause of the accident was driver error on the part of the Japanese team which entered the checkpoint at an excessive speed.
nee, (Marcel Massini): First owner and passenger reportedly killed, car rebuilt, second owner crashed and killed as well, car rebuilt again, then the car caught fire and later on it was reported stolen in Geneva, Switzerland..... dit is weer een andere, maar echt lekker is het niet. ciao Oscar
Tjonge, en dat brengt dan nog rond de 3 ton op. Ding heeft alles meegemaakt.. En dan lees je hier soms verhalen of de spoiler overgespoten is na 10 jaar. "Dan hoef ik hem niet"
Klinkt goed! Een keerzijde van onze hobby die zeker niemand toegewenst kan en mag worden... Nou, dat wordt weer een 'vrolijke' boel daar bij de persconferenties..
Mooi! Dat wordt weer genieten!! 'Raikkonen heeft al getekend bij Ferrari' Kimi Raikkonen keert definitief terug bij Ferrari. De 33-jarige Fin zou maandag kort voor middernacht het contract met de Italiaanse renstal hebben ondertekend. Dat bericht het tijdschrift Sport Bild op de website. Afgelopen weekend, rond de Italiaanse Grand Prix, wilden Raikkonen en de renstal nog niet bevestigen dat er een overeenkomst tussen beide partijen was. Ook nu heeft Ferrari nog niets bekendgemaakt over de teammaat van Fernando Alonso in 2014.
Beste vrienden, Is een uurtje genoeg voor zo'n traject? Jullie weten dat ik een maniak ben, hé... maar ook Kleine Brogel is zeer gesteld op stipt aanwezig zijn! Kleine tip: oordopjes meepakken! Tot zaterdag, bij het ochtendgloren! Otto Image Unavailable, Please Login
Komt goed Otto, "normale reistijd" bedraagt 1 uur en 9min. Dus we hebben precies 100km om 9min in te lopen. En je weet waar wij van houden.... Jij van op tijd zijn, wij van proberen op tijd te aan te komen Zorg nu maar voor wat spektakel en geniet daar zelf ook van vriend, komt allemaal goed. Let maar op! (even wat (verwachting)plaatjes tonen, geen druk hoor Otto, geen druk ) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Allemaal even de nieuwe FORZA gaan halen in de kiosk svp Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Marc en Simone, van harte gefelictieerd! Wat een prachtig evenment staat er weer op het programma Otto, helaas kan ik niet aanwezig zijn dit jaar Veel plezier allen!
Otto en overige aanwezigen, Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar jullie gaan groots genieten, vermoed ik. Ik ken Otto een beetje Enjoy!!!! Bob
Hey Bob, ik ben dit keer enkel aangesproken om de zaak zo goed mogelijk te communiceren en te coördineren. Ik zorg er voor dat iedereen op tijd aanwezig is bvb! Organisatie zelf is 100% KB, hoor!!
Wooow, deze staat nu officieel op mijn wensenlijstje Ik vind wel dat deze redelijk 'braaf' klinkt. Misschien klinkt die live bruter. Ja, dat is idd een beetje jammer, zo ervaar ik het ook. Maar wagen ziet er wel vet uit!
Heb ik helemaal geen problemen mee. Heeft de uitstraling van een Playmobil poppetje, maar rijden kan 'ie en hij laat zich ook niet in de hoek zetten!! Blijft vechten tot het einde van de race en dat is iets wat ik bij Massa echt mis. Het wordt weer eens hoog tijd voor een constructeurskampioenschap!
Heeft twee seizoenen te lang geduurt. Niks ten nadele van Massa, hij heeft tenslotte ook mooie dingen laten zien. Maar nadat 'ie die veer tegen zijn kanis heeft gekregen is het vuur wel een beetje gedoofd. Kan me best voorstellen dat zoiets een behoorlijke impact heeft op je hele (rij)gedrag, maar hou dan de eer aan jezelf.
Alonso kan het beste een maatje treffen die weet wat hij doet, Kimi dus. Niet mee te spotten, niet lullen maar.....juist gas geven en bovendien al kampioen geweest. Bij Ferrari notabene... Hulkenberg heeft nog nooit op het hoogste podium gestaan in de F1 en moet alles "nog leren" en gaat dus in de schaduw van Alonso staan. Goed voor het comfort van Alonso maar niet voor ons F1 fans.... Ik zou het liefste Kimi (weer) zien rijden in het rood hoewel ik twijfel of MonteZemelaar wel zoveel geld wil betalen. Er kan per slot van rekening maar 1 rijder kampioen worden. Zoals gezegd; eerst dat constructeurs kampioenschap maar eens binnen halen en dat kan wellicht het beste met Kimi. Stromen de punten binnen (met Kimi erbij) dan kunnen we nog wel eens spektakel te zien krijgen zoals bij Redbull (ooit). We zullen zien/horen, woensdag?
Ik denk dat er bij Ferrari een boel aan gelegen is om in ieder geval dat constructuerskampioenschap weer eens binnen te slepen. Daar kunnen ze best wel eens een extra 10% budget voor over hebben. Wachten tot woensdag, er zit niets anders op.