Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3173 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik ben het niet geheel met Fred eens en denk dat Ferrari het beste af is met Hulkenberg naast Alonso. Kimi heeft ongeinteresseerdheid tot een deugd verheven en dat is niet wat het team uiteindelijk verder zal helpen.

2. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Michiel...ben lid geweest van Forza..maar heb weer opgezegd..vind het blad teveel doorslaan op tuning..zowel advertenties als artikelen..

3. Eric h

Eric h Rookie

Aug 12, 2012
    17
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Eric
    Denk toch echt niet dat het ongeïnteresseerdheid is......
    Buiten dat, waar baseer je dat op ??

Als er op dit moment iemand op het paddock is die zichzelf is gebleven, en zich niet heeft laten omtoveren tot een mediapoppetje dat lief en vrolijk lacht naar de camera en geduldig antwoord geeft op de meest domme vragen, dan is het Kimi wel.

Nee, voor mij is hij toch wel een beetje het enige echte karakter dat er nu rondloopt, en over z'n rijderskwaliteiten kunnen we het ook wel eens zijn, anders zet je met een Lotus ook niet zulke resultaten neer....

4. Trezerotto

Trezerotto Formula Junior

Aug 26, 2011
    669
    Daventria
    Full Name:
    Otto Trezalbione
    #79304 Trezerotto, Sep 11, 2013
    Last edited: Sep 11, 2013
    Ik denk inderdaad dat het rijden voor een van de grootste merken van de planeet, Ferrari, wel even een andere attitude vereist. Twee kapiteins op 1 schip: blijft lastig. Stuwt hij Alonso naar een ander level? Of wordt het een groot drama?

Aan de andere kant: denk aan former bad boy Irvine: die deed het best ok als 2e rijder naast Schumi. Time will tell, spannend wordt het zeker...

Persoonlijk had ik liever Button naast Alonso gezien: well behaved (net als Alonso, alleen vloekt hij vast niet zo mooi in het Italiaans :), onderkoelde humor, erg goede coureur, ook former World Champ en een prima stel hersens. Uitstekende 2e rijder.

Kimi past veel beter bij een merk als Red Bull. Je kan hem daar naast de F1 ook prima voor hun welbekende reclame-uitingen/marketing stunts gebruiken. Sluiten naadloos op elkaar aan.

5. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Ik had nog wat beelden gemaakt tijdens de heenreis naar de FRD in Hockenheim. Gefilmd vanuit de F430 Spider op de Autobahn en nog wat spelen bij het tankstation. Het was vrij druk op de weg dus er zijn geen topsnelheden bereikt, wat dat betreft had ik beter op de terugreis kunnen filmen....dat ging heel hard! :D

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wTAUZ3a3Okg]Ferrari 360 Spider and F430 spider on the Autobahn to Hockenheim, Germany [750k+ views SPECIAL] - YouTube[/ame]

6. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Dat was dus niet nodig!!!!

Comunicato Stampa

La Scuderia Ferrari comunica di aver raggiunto un accordo di collaborazione tecnico-agonistica con Kimi Raikkonen. Il pilota finlandese affiancherà Fernando Alonso per le prossime due stagioni sportive.

Maranello, 11 settembre 2013 Ufficio Stampa Sportiva

Press Release

Scuderia Ferrari announces that it has reached an agreement with Kimi Raikkonen. The

Finn will join Fernando Alonso in the driver line-up for the next two racing seasons.

Maranello , 11 September 2013 Motorsport Communications

7. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Waarom heb je (terug) niet gefilmd??? Toen ging het +100 harder (als het kon).
    Maakt niet uit, we hebben genoten. Dat is het belangrijkste.

Nog even wat anders (maar wat wel een beetje in de lijn ligt van dat weekeind). Er zit hier 10km vandaan een heus GP2 team. MP motorsport om precies te zijn. Hebben sinds kort een aantal werk-stations en simulatoren in een loods gebouwd. Ziet er zeer profi uit allemaal. Eens bezoeken?

Kijk, da's praat. Die zemelaar heeft diep in de buidel getast om dat voor elkaar te krijgen. Dat wordt smullen :)

8. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Niet de eerste keer dat ze diep in de buidel tasten voor Raikkonen: ten tijde van zijn vertrek hebben ze zijn contract afgekocht om de komst van Alonso mogelijk te maken...

Gr. Martin

9. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    #79309 430-SPI, Sep 11, 2013
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    En dan is ze eindelijk thuis... Gisteren was het weer verschrikkelijk en de voorspellingen voor vandaag waren zo mogelijk nog erger dus op het laatste moment toch maar beslist om hem/haar met een gesloten wagen te laten leveren...

Wou het lot toch niet tarten om in hoosbuien en harde wind mijn 'eerste rit' te maken dus nu maar hopen dat 't weer zaterdag beter wordt. Alhoewel, we hebben vandaag voornamelijk zon gehad met in de late middag enkele buitjes... Zoals Jolanda altijd zegt: Alles komt goed! :D
    Image Unavailable, Please Login

10. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Eén woord: WOW!

Gr. Martin

11. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Gefeliciteerd :) Wat een wagen René!

12. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Nogmaals gefeliciteerd met deze prachtige machine!
    En wat heeft ze een mooi plekje gekregen om uit te rusten.

13. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    In één woord: prachtig!!! Zowel de auto als het onderkomen. Gefeliciteerd en ik hoop voor jullie dat het zaterdag inderdaad allemaal goed komt.

14. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Prachtig Rene wij hebben hem al mogen bewonderen.
    Hoop hem zaterdag te zien rijden enne alles komt goed.:D

15. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    GEWELDIG! Gefeliciteerd Rene, ze (of is dit een hij?) heeft ook een mooie slaapplaats zie ik :)

16. MarcH

MarcH Formula Junior

Nov 5, 2010
    446
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Prachtig! Een F40 staat heel hoog op mijn wensenlijstje daar waar het om auto's gaat. Bovenaan zelfs ;-).

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Rene, woorden schieten natuurlijk te kort.

En dat paleis op de achtergrond... wow!

18. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Mozeskriebel, René (en Heidi natuurlijk ;))!!!! Wat jammer dat ik 's zaterdag niet aanwezig ben.... Geniet ervan, maar zo kennen we je, dus dat komt wel goed. Ik hoop dat er nog een andere gelegenheid komt om één van je machtige en prachtige bolides te bewonderen.

Bob

19. Sway

Sway Formula Junior

May 22, 2008
    270
    Wauw - gefeliciteerd - mooi stijl icoon blijft het toch - geniet er van!

20. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    inderdaad. Dat is nog eens stijl. Heel mooi!

21. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Geen woord te veel gezegd René, wat een bak... wauw!!

22. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mooi gesproken: "thuis" :) Ik heb alleen moeite met "ze" is thuis :D:D:D

Afijn, je verwijst naar a.s. Zaterdag, kleine Brogel:

Nu wil ik je informeren dat niet alleen het weer die dag een issue kan/zal zijn (slik).

Ik heb onszelf spontaan (=vanuit Zambia) tijdens de vakantie ingeschreven zonder eigenlijk te bekijken wat het precies inhoud....(wederom slik)

Wellicht zijn er dus meer hier, die er naar toe gaan en niet weten (zoals ik) dat het hier gaat om een spotters dag. (grote slik)

En dat er enkele duizenden spotters/vliegtuig liefhebbers worden verwacht (nogmaals hele grote slik)

Ik had hier geen idee van totdat ik eens naar het weer ging kijken en op google een lijst hits kreeg over Kleine Brogel voor a.s. Zaterdag. (dubbele slik, oeps!)

Er is zelfs een geheel programma (zie daarvoor: http://www.spottersday.be/images/spottersday/articles/FlightPlan-Spottersday2013.pdf)

Nu heb ik er alle vertrouwen in dat als Otto zijn (smetteloze) CS daar parkeert (hopelijk ergens op een afgezet terrein (zoals beschreven) en waar hopelijk geen kinderwagens ect kunnen komen) dat wij allemaal (en dus jij ook, Rene) ontspannen kunnen genieten van de verschillende air shows :)

Nogmaals ik hoop dat we goed/droog weer treffen en dat je er overheen ziet die prachtige, smetteloze F40 mee te nemen. Echter alle begrip als we die "pas" te zien krijgen tijdens de after party.

Hoe dan ook, tot Zaterdag en nogmaals (beide) gefeliciteerd met dit icoon (en aanbouw ;))

Ps

@ Henk, Yvon en Opa,
    Misschien toch maar beter iets eerder te vertrekken vanwege verwachte drukte op de wegen rondom de basis nu we dit weten....

23. Ben308

Ben308 Formula Junior

May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Gefeliciteerd met deze mooie F40.
    En zo te zien ook een mooie slaapplaats voor haar.
    Hoop haar eens in het echt te zien, ben er zaterdag helaas niet bij.
    Veel veilige km

24. 328-GTS

328-GTS Formula Junior

Jan 18, 2009
    385
    Planet Ferrari
    Full Name:
    Toto
    Freddie! Giene Panieek! Er komen helemaal geen duizenden spotters, geen moeders met kindervoitures, en geen dolende kinderkes op krakkemikkige fietskes!
    Heb nu toch eens vertrouwen in onze Belgische militaire organisatie, waarde vriend!
    Onze bolides staan 100 % veilig, heeft men me vandaag nog gegarandeerd. (Was vandaag al effe in KB, lekker voorproefje gehad..)
    Ik zou nooit een dergelijk event coördineren, als ik niet pertinent zeker wist dat onze F's super veilig zouden staan, en als we niet minstens dezelfde fun zouden hebben als 5 jaar geleden!
    En KB, dat is discipline en toporganisatie verzekerd, dat weet je wel, he!
    (Ikzelf stam van een onverwoestbare grootvader die tijdens WO1 en WO2 de loopgraven meesterlijk heeft getrotseerd. En menig Mof heeft, ondanks sluwe, valse aanvallen, bompa's bajonet of mitraljet niet overleefd!:D)

25. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    :D:D:D

Share This Page