Woooow ... weer errug MOOI PETER ! Deze prachtige Scuderia meldde zich gisteren ook aan voor de Herfstrit ... Misschien een mooi moment om wat foto's te schieten van de rode en de gele ergens op een Special Stage ?
Ik slaap vannacht toch niet, dus maakt mij niet uit . 308 net nog even gecontroleerd, zo snel is de motor nog nooit aangeslagen, dus ze heeft er zin in . @ Rene, ze ziet er goed uit, gefeliciteerd! Jammer dat we weergoden geen respect hebben voor onze hobby...
Suzuki's doen het ook aardig hoor. (wel in spiegelbeeld, maar ziet er net zo goed uit) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7-vADBC-Wgs]Bikini Girl on Motorcycle - Suzuki GSX-R - YouTube[/ame]
Terug "on topic" We spraken er al eerder over: Kimi of Alonso, of anderson. Ze hebben nog wat rekeningetjes te verheffen: Kimi Räikkönen VS Fernando Alonso - YouTube
Rene, ontzettend gefeliciteerd! En met al die "droomfilmpjes" hier. Dit is het bewijs, soms komen dromen echt uit
Heb nog even op www.rijkswaterstaat.nl gekeken en ik vind het volgende: Welke hinder: A2 richting Eindhoven is dicht tussen knooppunt Vught en Best. Het verkeer wordt omgeleid.
Plan is het volgende......... 7:00 uur A2 De Lucht vertrek aldaar 7:20 uur via Oss A50 richting Eindhoven. In Valkenswaard sluiten de westerlingen aan. tot morgen.
08:00 op de markt in Valkenswaard, hier dus: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1 Those were the days!! Heeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier morgen !!! Ik ga een dagje Walibi (bedrijfsfeestje) proberen.