Kan me voorstellen dat dit model indruk heeft gemaakt als je 'm zo "in het wild" tegenkomt. Prachtige lijnen zeg!!!! Dat je niet direkt rechtsomkeert hebt gemaakt.....
Gelukkig zijn ze daar niet "allergisch" voor, maar soms is het een kwestie van andere prioriteiten Ik heb al flink gezocht, maar nog niks kunnen vinden. Er schijnt een prachtige "bijbel" te bestaan over de Fiat 8V, maar om daar nu $300-500 voor neer te leggen gaat me iets te ver. Ik had gehoopt dat er hier iemand was die er meer van weet. Harry, weet jij daar toevallig iets van af?
Die 'bijbel' bestaat inderdaad. corsaresearch Je bent van harte welkom wanneer je eens wilt bladeren... Hierbij vast een foto uit het boek... Image Unavailable, Please Login
En nog een Fiat 8V: Automobielmanagement.nl - Vermaire maakt Fiat V8 Siata af voor Pebble Beach - Overige
Voor de liefhebbers van koffie. Volgende week zaterdag vind Wheels & Coffee plaats in Dordrecht. Het uit Amerika overgewaaide concept begint eindelijk een beetje voet aan land te krijgen. Komen al een aantal leuke auto's naar toe! Van 09.00 tot 12.00 uur bij Cars & Joy Monster, Ploegstraat 9, in Dordrecht.
Is het een 8V rapi dan? Ik wist niet dat er eentje in NL rondreed. Fantastische auto's!! In Belgie rijden wel een paar rond, de meeste van dezelfde bekende verzamelaar. O.a. Een prachtige witte 8V Zagato