Hey hoe zouden die mannen het trouwens in Italie hebben? Dat was toch woensdag dat die zijn vertrokken!
Dat vroeg je net op de Whats-up ook al. Daar heb ik al op geantwoord, heb ik het goed? edit; wel dus. Krijg je een bijnaam van "Marc II" @ Alleen, Het herfstige weer treed al in, tijd voor een klassieke "zondagse rondje om kerk". Verzamelen 11.00 in Houten met ca 100km aan brandstof in de tank (en een lege maag). Rijden Noordwaarts richting Burgers die in style worden gemaakt/geserveerd... Zorg dat je op tijd ben en neem Porto's mee (indien van toepassing)
@heren Zoals Fredtd dus al zei, morgen (zondag) rond 11:00 bij Van Der Valk in Houten voor een ouderwetse tourrit etc etc. Het wordt 20C dus niet ouwehoeren, trek dat paard van die trog vandaan en rijden! Zometeen is het herfst en dan is het klaar.. Wij zijn vanmiddag teruggekomen uit Italia. Het was weer feest natuurlijk, ik ben heel blij dat ik ben gegaan met Cor Mondial en Hans (308gt4). Ik ga straks een aantal fotos plaatjes gooien in de trip-thread. Uiteraard was ik mijn camera vergeten op te laden dus gisteren was het halverwege de dag klaar Het was echt topweer tussen de 25 en 28C
Ik gok dat je er maar 50% naast zit Martin F-chat goes topless, toch Erik? Welkom terug mannen, morgen die verhalen maar eens aanhoren! Vergeet je Porto niet op te laden (en mee te brengen)
Het gaat om de auto die als eerste wordt getoond op de volgende pagina: Fiat 8V - page 2 (daar nog met een ander kenteken)
Nou op zich niet een heel bijzonder verhaal. Auto is naar verluidt in maart 1977 als vroege stalen 308 geleverd in Duitsland. In 1984 verhuisd naar de VS. Stond op Ebay een week of 6 geleden en ik kon de verleiding niet weerstaan