Bas welkom en misschien tot snel.:D
Hallo, zal me ook even voorstellen. Een aantal van jullie heb ik inmiddels al mogen ontmoeten, maar de meesten van jullie zullen mijn eega uitgebreider kennen. Jawel, ik ben die vrouw van die man die zijn F al na een half jaar inruilt voor een andere variant. Ander model en andere kleur.... Mijn naam is Ella, en volgende maand ben ik alweer 13 jaar getrouwd met Christiaan, aka FONIAS. Ik ben 36 jaar. Saampjes hebben we twee bloedmooie dametjes, welke een enkeling onder jullie óók al hebben mogen ontmoeten..... Groetjes en tot horens... en als er vragen zijn, dan hoor ik het wel! daaaaag!!!
Welkom Ella. Heb jij het virus net zo te pakken als Christiaan?? Tja, na een half jaar de 360 alweer inruilen op een 430 spider...... ik kan me rottere dingen voorstellen
Welkom hier, was gezellig he?....vandaag Die dochters kennen we, papa neemt 2 handtassen mee uit Milaan (de droom van iedere vrouw begreep ik) zie je ze er nooit mee lopen....
Ella welkom! ik vroeg me al af hoe hij het voor elkaar had gekregen, maar het is me nu volledig duidelijk: het virus ;-) @Christiaan heb je nog tips, virus slaat bij mijn vrouw minder aan
Welkom, welkom, was gezellig gisteren Voor de mannen: slaan helpt echt niet, zeggen dat het afkleed of dat ze er 10 jaar jonger uit ziet in de ferrari misschien wel ...
Ella, bedoel je niet de hele sauna kado doen? @ Ivon, Ja ja we hebben die steen (formaat rock) gezien, mooi en zeldzaam...
Jij gaat de Mille Miglia (News) mislopen. 15-18 mei 2014. Dat is dus 1 week voor hemelvaart (alweer! )
Oeps, ik zie nu dat ik de verkeerde draad heb gepost Fredt, MM ga ik zeker niet mislopen! Spa Classic dus wel Jammer dat ze die verzet hebben, Maar Le Mans Classic maakt dat dan weer meer dan goed.
Kijk, dat zijn nou tips waar Marc wat aan heeft Done Heb ik haar al paar keer aangeboden maar wil Ella niet.