Rudy, jij dan natuurlijk ook van harte en nog vele jaren.......! Maar of dat nou een goed excuus is om er niet bij te zijn......?
Nogmaals gefeliciteerd! Je kon dus toch niet wachten tot volgend weekend Wordt wat als je hem een keer in een F40 zet... Pff, helaas andere verplichtingen (iets met echo's, een meisje D), prenatal, ach je kent het wel) maar het ziet er helemaal heel gezellig uit! Jammer dat ik deze weer heb moeten missen Beetje laat, maar gefeliciteerd!!
Thanx Rudy. Jij ook gefeliciteerd! Dank je wel Vu. Graag, misschien wil Fred ook wel mee doen Mits hij op tijd is dan
Wacht maar totdat jij een 430 hebt, je zag wat er vandaag gebeurde. Accu's en 430's.... O ja, die heb je al
fijne dag met vrienden onder elkaar gehad vandaag. ook nog lekker gegeten. maar vooral het prachtige en getekende exemplaar van de Connie dat ik kreeg van de Brogel bezoekers. buiten de pijnlijke herinneringen heb ik er ook veeeele uren in mogen door brengen. hopelijk ooit nog eens de kans de kist te bewonderen [of eens mee te mogen vliegen]
NEE!!!!! Niet donderdagmiddag, moet ik werken. Lijkt me leuk om even langs te komen voor de overdracht. Morgenochtend gelijk even Kroymans bellen en er donderdagochtend van maken. Vind jij zelf vast niet erg
Haha, ik vrees dat het toch de middag gaat worden Ed. Morgen kan ik het bevestigen. Anders neem je toch een middagje vrij
Zeker een mooi rijtje, maar volgende keer TWEE gele meer??? Ik moet dat toch maar eens gaan afleren dat bijklussen op mijn vrije zondag (o nee, dan kan ik die 308 niet meer betalen )
Ik heb maar een half woord nodig, maar helaas zal de baas er anders over denken. Dinsdag eens kijken. Laat maar even weten hoe laat het wordt, een paar uur is wellicht wel te regelen.
Ja prachtig, hoewel "chevroFred" Ik deed alleen mijn best onze Frans weer mobiel te krijgen... Hoorde later dat hij er echt van baalde geen foto te hebben van de 16M voor de diner. Moeten we nog maar eens doen. Blijkt dat daar een 5,8L V8 in te liggen. Mag jij raden hoeveel PK dat oplevert. Mijn advies: niet te hoog gaan zitten, valt erg tegen. Zo nu eerst maar eens dat knipperlicht herstellen Ps Jij (Erik) kan ook al een aardig jaaroverzicht in elkaar draaien schat ik zo, ben benieuwd. Je bent bekend met iDVD? kwestie van alle filmpjes uit iTunes erin slepen en een leuk menu kiezen. Klaar is kee...huh Erik
Jammer dat ik jullie niet gezien heb gisteren, mensen. Wilde de 458 van stal halen maar toch maar de boot gepakt, en daar geen spijt van. Onno
Gefeliciteerd, Christiaan en Ella!! Prachtig!! En hopelijk tot zondag?? Maar om toch even een klein beetje te plagen () : Een jaar geleden vertelde Christiaan mij iets over zijn "droomauto". Dat het om "Ferrari" ging was snel duidelijk. Maar ook sprak hij veel over "geel" en over "Testarossa". Hhhhmmm ... Fase 1 (Ferrari) was begin dit jaar bereikt en nu zijn we bij fase 2 (Geel). Dus volgend jaar toch een keer die gele Testarossa?? Eventueel zelfs een Straman cabrio?? Nu weer even serieus: prachtige bak! Geniet er lekker van!!
Ja, zondag komt Christiaan hem wel even showen op de herfstrit ik ben er dan niet bij, heb een verjaardagsfeestje van m'n achterneefje die 2 wordt. Volgende keer maar weer!