Mooi model, dan toch liever een 360 of 430 hoor! ( in het geel ) Testarossa vind ik mooier in het rood! Image Unavailable, Please Login
178, om precies te zijn (ik ronde af), en je komt in een ferrari met meer PK's dan de F40 @ stelletje, Leuke foto, serieus. maarhuhhhh jullie staan ervoor. Waarom er niet achter? komt "het mooie rood" meer in beeld @ St@ven, Echt mooi maar vreemd dat er geen spiegel op zat, toch?
Henk, dit hebben we gisteren dus gemist.......the one and only Terror burger! Image Unavailable, Please Login
Het was er maar één, die was zeker lieftallig en hier is ze dan..... Nope, Martin (de eigenaar) vertelde me vanavond dat het er 190 zijn....but who cares? Image Unavailable, Please Login
Christiaan, jij mag in je handjes knijpen!!! Je hebt een vrouw met smaak getroffen . Ik natuurlijk ook, alleen niet op het gebied van auto's Leuke foto trouwens.
Hoezo? op zo'n dag is (de liefde tussen) het bruidspaar toch veel belangrijker??? Maar troost je, we hebben ook foto's waarbij de gehuurde Ferrari alle aandacht krijgt, maar die heb ik nu niet bij hand
zie zojuist dit: Legendarisch: F40 en F50 samen op de nederlandse snelweg foto's » Autojunk.nl (104099)
Helemaal mee eens: (beetje Off-Topic ... sorry ) Wij hadden ook zo'n zelfde (foto) momentje afgelopen vrijdag toen onze zoon in het huwelijk trad.... en natuurlijk haalde hij zijn bruid op in de F. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een tijdje geleden deed ik mee aan een fotowedstrijd. Met de foto's van Onno's 330 GTC en Roger's Testarossa was ik in twee categorieën de winnaar. Vandaag heb ik de prijs mogen ontvangen van de organisator. Een limited edition Ferrari-shirt. Zelfs de doos is mooi! Prachtig forum dit! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Terechte winnaar zou ik zeggen, zaterdag ligt de volgende prijs op de mat! Image Unavailable, Please Login