Ik heb net gekeken op google maps.Ziet er goed uit! Weet je of er al sprake is van verkleuring van de bladeren?
Ha Vu ! Met mij gaat het prima hoor. Tijd gaat inderdaad snel enne hou me graag aanbevolen voor eventuele shoots ! Zal ook eens nadenken of er hier in het Gooi weggetjes zijn die geschikt zouden zijn voor een shoot. Probleem is vaak de drukte, dus je komt toch al gauw uit ergens buiten de randstad.
Christiaan en Ella, veel plezier (en nu wat langer dan van de 360) met de nieuwe bolide! Enjoy! Jeffrey En hoe zit het met "eerlijke" concurrentie. Leuk Vu, gefeliciteerd!
Dank allemaal, we gaan er zeker van genieten! Wij vonden het ook erg leuk, dat er de nodige mensen op af zijn gekomen om de overdracht mee te maken! Het was erg gezellig, bedankt aanwezigen!!!!
Met het dak dicht is ze ook erg mooi! Knalt lekker de oprit af, nog meer dan de rode! Image Unavailable, Please Login
Graag gedaan en leuk dat jij er ook bij was! Thanks Ben, dat gaat helemaal goed komen Dank je wel Jeffrey. Jij bent ook medeverantwoordelijk hoor Dank je wel! Dank Mel, dat kan zeker Merci, eerste 200 staan er al bij. Thanx Vu, ben ontzettend blij met onze kanarie
Yep, kleine 100 Yep Hierbij de eerste...als teaser maar wel de meteen de meest belangrijke. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
GE-WEL-DIG Joost. Prachtige platen van een geweldige happening. Je gaf aan geen tijd te hebben voor plaatsen en toch heb je het al gedaan. Mij complimenten en ben je erg dankbaar!
Geel staat de F430 erg goed. En prijstechnisch ook wel slim om eind september een spider te kopen, niet?
Daarnaast werd er weer wat "proef gekeken/gezeten". BTW is het een dame want het ware roze muisjes?? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login