Ik vind het nu wel opvallend worden hoe vaak Hans Liberg aanwezig is, als er weer een keer iets hier op de site gemeld wordt... Nu zit ie weer heel toevallig een 458 Spider uit te proberen. Staat jullie goed, Wim en Michiel...
Hoezo toevallig? Gelukkig wel weer op m'n vrije dag! En daar is het trouwens niet alleen bij gebleven, Bob. Voor de aflevering van Christiaans voiture had ik al een tweetal andere primeurs.....ook niet onaardig hoor Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kan niet anders zeggen... VET!! Geel met gele stiksels.... een plaatje, en het lijkt nog beter te staan op een spider dan op een coupe. Proficiat en veel fijne (open) kilometers!
De spider ziet er geweldig uit in het geel Christiaan en Ella!!! Heel veel fijne en veilige km's!!! Het wordt nu wel eens tijd voor een Vutoshoot met enkel gele Ferrari's toch?????
Ze (want idd rose muisjes) is schitterend! En zeker in het wild op de snelweg niet echt een auto om anoniem voort te rollen. Prachtig, met een lekker geluidje ook. Gefeliciteerd nogmaals!!
Christiaan en Ella van harte gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe aanwinst, wat een geweldige kleuren combinatie! PS, even bijgelezen, daar heb ik helaas veel te weinig tijd voor gehad de laatste tijd @Vu, van harte met je prijs!
Dank je allemaal, ze is zeker geweldig! We gaan er zeker van genieten..... Ben al haast jaloers dat ik zondag niet meega....hihi.....
Jammer dat ik er niets van wist, dan was ik persoonlijk wel even komen feliciteren. Maar nu hier dan maar: van harte met deze waanzinnige auto! Ze ziet er prachtig uit. Onno
Wat is het toch met die Union Jack? Zelfs Amerikanen planten niet zoveel vlaggen op hun auto's.... Onno
Welke heb je besteld Erik? De 458 Spider of de McL? Zag je volgens mij gisteren wel iets tekenen bij Kroymans, of niet? Dank je wel Jordy, het stiksel was voor mij wel een must Thanks Ed. Nogmaals dank Hans. Dank je wel Peter. Sorry Onno, het is allemaal redelijk snel gegaan. Dank voor je felicitaties!
Binnenkort komen nog de "mensen" foto's. Zal ze allemaal wel even in high res branden voor jullie. BTW mooie avatar!
Dank je wel Joost. Heb idd al een foto gebruikt voor mij avatar Dank je wel Jolanda. Dit jaar gaat waarschijnlijk niet meer lukken om naar het prachtige Zeeland te komen. Maar volgend jaar gaan wij het zeker doen!
Het is echt een prachtige auto zo te zien Christiaan. Die gele stiksels en die fenomenale Scud velgen maken hem helemaal af. Ooit hoop ik er ook één te kunnen kopen.
Fonias & Creabella.... DE REST!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login