hij is dit weekend inderdaad amper thuis. Gisteren gelijk ook weer gaan rijden. In de middag wel even meegeweest voor een kort ritje, en man man man wat een auto!!!!!!!!!!! Ook de jongste dochter is al mee geweest voor een kort ritje. De oudste had geen zin. Christiaan gaat zo wéérrrrr vertrekken, saampjes met een maatje, voor de herfstrit, en mag ik blij zijn als ik hem vanavond pas weer zie !
Geprobeerd: Nu denkt ze dat ik haar oud vind (??)... Ook geprobeerd: mag blijkbaar niet als je zwanger bent... En ook deze geprobeerd: hele dag staan poetsen op de F, maar ze zag het niet eens...
... excuus voor de afwezigeheid ... maar ik heb de afgelopen paar maanden echt te weinig tijd gehad voor ... alles eigenlijk ... veel tijd in de US doorgebracht ... in Nederland lange dagen gemaakt ... en dus nauwelijks tijd voor leuke dingen ... toch maar eens wat knopen doorgehakt ... waarschijnlijk herkenbaar maar werk verstoorde in mijn geval toch een heel groot deel van mijn prive leven ... per begin december dus mijn baan maar opgezegd ... in afwachting nu van minder belastend werk ... tot snel! Von Sent from my iPad using Tapatalk
Ik lees al een tijdje op het Engelstalig 360 forum en heb me daar al eens voorgesteld, ondek nu het NL deel.. Dus nu ook maar even hier. Na 25 jaar donateurschap van de FCN en bijna evenzovele jaren met klassieke Alfa's plezier te hebben gemaakt heb ik deze zomer de grote F-wens in vervulling kunnen laten gaan. Inmiddels zo'n 2.500 Km gereden met de 360 Spider, titanium grijs, zwarte kuipstoelen en handbak. Ik wil de auto zeker actief gaan gebruiken dus wellicht tot op een evenement. Ik krijg het overigens niet voor elkaar om meer dan 1 foto te uploaden, mocht iemand daar een tip voor hebben hoor ik die graag.. Image Unavailable, Please Login
Welkom Remo? Mooie 360 spider in bijzondere (lees: mooie) kleuren combi. Inmiddels 2500km in de wielen (lees: op de genotsteller) en dat worden er nog meer, met een glimlach Al jaren lid van FCN en niet bekend met de NL sectie op Fchat.com??? Afijn je bent er, thuis Fred Ps Foto's uploaden: als je de eerste foto hebt geselecteerd in het kolommetje "bestand selecter" kun je er nog 3 doen (in hetzelfde rijtje) vervolgens de button rechtsonder aanklikken en die max 4 foto's worden geupload. Dat kun je herhalen tot ik dacht totaal 16 foto's en dan posten
Dank Fred ! Dit heb ik een paar keer geprobeerd, maar zodra ik een tweede foto upload verdwijnt de eerste, uiteindelijk komt altijd alleen de laatste foto in het bericht..
Welkom Remo! Erhug mooie kleur hoor! Ik vond hem in het geel toch het mooiste, maar ik begin nu toch echt te twijfelen. Kijk er naar uit om hem een keer te zien! Ps. Alfa's zijn ook gaaf heb zelf 12 jaar een 33 QV gehad (Geen klassieker maar toch). Veel plezier met de 360 en veilige km toegewenst! btw Volgens mij komt het omdat je geen subscriptie hebt dat je maar 1 foto kan uploaden. Gr Tijn
Welkom! Dat is inderdaad een erg mooie kleur combinatie! Heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
Gefeliciteerd! Veel veilige en plezierige km's toegewenst! Dat moet zeker gaan lukken met deze bolide
Nice! Weer eens wat anders dan rood! Veel plezier met je aanwinst! Tijd om te genieten is aangebroken... Na ja, na de winter dan