Gelukkig met F's erbij, anders zou ik een royement riskeren.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geen F en een wiel te kort... zooo, uitgewerkt, nu ff naar huis, daar ligt als het goed is iets te wachten.... in een envelop! :-0
De rest BPM is 0% als de auto 17,5 jaar (of langer) geleden voor het eerst is geregistreerd. Dus als je nu een auto importeert die voor het eerst op kenteken is gezet in maart 1996 (of daarvoor), dan hoef je dus geen BPM meer te betalen. Voor de exacte tabel/berekening: Afschrijving op basis van forfaitaire tabel Volgens mij is dit niet correct. Het gaat gewoon om de datum waarop de auto voor het eerst geregistreerd is (dus ook in het buitenland). Details: Vrijstelling
Ja Fred, je wordt tegenwoordig ge****d waar je bijstaat..... Maar wel knap hoor, ik doe het ze in elk geval niet na....
Klopt, puur natuur, toch? Ik heb wel hier iemand anders met licht strepen icm lange sluitertijden gezien. Had alleen een heel ander resultaat
Ik kwam net het volgende artikel tegen: Brandweer knipt Ferrari aan gort bij ongeval in Eersel - 112Brabant.nl Best heftig, gelukkig lijken de verwondingen mee te vallen.
Ik vind dit echt een geweldige clip! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6YM9THhcB3Q]CECOMP Motorsports Why We Race! - YouTube[/ame]
Mooie rit dit weekend. Maar het was wel krap op de veerboot! Niet zo blij mee, maar het is goed gegaan. Ik zie dat ik alweer heel wat vliegen te verwijderen heb.... Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een beetje laat, maar ik wil Christiaan en Ella toch ook nog van harte feliciteren met de nieuwe dochter. Kan het zijn dat ik de auto gisteravond tussen half 7 en 7 over de A2 naar het noorden zag rijden? Zat met Tom buiten te Mac-cen na een dagje karten en ik zag een gele 430 Spider voorbij komen.
Weer ff bijgelezen en daar gaan we dan: Ze is cool, van harte gefeliciteerd nogmaals met de nieuwe gezinsuitbreiding! +1 omvat zo'n beetje alles wat ik nu had willen zeggen Hard werken, weinig tijd en nog minder 's helaas.. Da's balen, maaja, daarna kun je wel weer veilig de weg op! Aanbieden gaat wel centraal, distributie nog niet. Ik had beide voor het eerst gelijktijdig op de mat...
Mooie foto's Onno! En de neus heeft wel een schoonmaak beurt verdient. Dat is niet van het braaf aan de snelheid houden Dank je wel Ed. Als het de Mac bij Rosmalen/Den Bosch is zou het kunnen. We kwamen van de A50 stukje A2 en daarna de A59 op. Dank je wel Marc!