Mijn goede Zuidafrikaanse vriend David Sass, hier ook wel bekend bij sommigen, gebruikte zijn 550 als verhuiswagen dit weekend - hij verhuisde naar Jersey, vertrekkend vanaf Forza Service. Aangezien ik ook weer op Jersey moet zijn en ik met de 550 over twee weken naar Ierland ga, besloot ik er een gezamenlijke pelgrimstocht van te maken. David kent mijn 550 al zolang als ik hem heb, en heeft zijn eigen 550 gekocht dankzij mijn ervaringen. Het was dus een mooie samenkomst van omstandigheden. Onno
Deze heb jij al gezien op FB maar ik vind hem toch mooi genoeg om hier te plaatsen. Overigens maak ik me zorgen, ik kan mijn 7D nergens vinden. Dacht dat hij misschien in Jersey was maar nee.... Dit is dus met een stom Sony kameraatje maar toch wel goede kwaliteit als je niet te kritisch kijkt. En een beetje Photoshopt. Ja, we hadden heel veel mazzel. Voor de shots bij Mont St. Michel (zie ook hieronder) kwam de zon even een half uur te voorschijn. Net alsof het gepland was. Onno Image Unavailable, Please Login
Paar plaatjes uit 1988. Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bye bye Veyron.....? Koenigsegg One:1 krijgt 1.400 pk en haalt 450 km/u - Autoblog.nl En wát een acceleratiecijfers.....
Als een spiegel: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=h61FGMcELLo&feature=em-uploademail]Black Ferrari Enzo with Tubi Exhaust - YouTube[/ame] Gr. Martin
Niet alleen als een spiegel, maar ook als een symfonie.....lekker filmpje hoor (ook al gaat het niet snel....) en een schitterend exemplaar!
Vraagje, beetje oFF-topic: Bugatti in Molsheim, valt daar nog wat leuks te bezichtigen? Is er mogelijkheid tot factorytour? Iemand tips? bugatti.com - Molsheim ? Home of Bugatti Automobiles
Doet ons toch stiekem wel een beetje goed, hè...? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bJwJ66uDung]Ferrari F12 vs LP700-4 Lamborghini Aventador - YouTube[/ame]
Vanavond Rush gezien, de film van Ron Howard over Hunt/Lauda in 1976. Was erg goed, een echte aanrader. Onno
Volgens mij gaat die schitterende film pas donderdagavond (morgen) hier in premiere ... ! Idd is Rush imo een aanrader voor alle F fans ...
Het is vooral het schakelen waarbij de F12 gewoon sneller is. Niet echt verwonderlijk natuurlijk aangezien die dual clutch bakken gewoon veel sneller zijn . Toch zou ik met beide geen moeite hebben .
Voor de liefhebbers, komende week is de Targa Florio op Sicilië....Schitterend event met mooie auto's, alleen....is de organisatie failliet, dus als er iemand heen wil gaan, de kans dat je voor niets gaat is vrij groot. Het schijnt zo te zijn dat de Ferrari Tribute wel door gaat....misschien mag ik me bij de (zoals ik ze altijd noemde) de wannebees nederig aansluiten.......Ferrari wil haar klanten niet in de steek laten, ik ben benieuwd. ciao Oscar