Niet ******n, maar de route naar Amsterdam gaat via zeer bijpassende radiobakens. Ff kijken of het werkt. Zo vertrekken we van Kloten via LUL naar DIK en vervolgens kom je via Brussel bij Amsterdam.
Des te meer waardering we krijgen voor de GTO's die naar buiten komen en vooral degen die racen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er klopt niets van dit verhaal, volgens verschillende personen die het kunnen weten. Zie http://www.ferrarichat.com/forum/vintage-thru-365-gtc4-sponsored-redline-restorations/423797-ferrari-gto-sells-%2452-million.html Onno
Even iets heel anders, achter mijn kantoor staat een E36 M3 uit '95. Leuk speelgoed voor op een circuit.
Jammer genoeg is het niet mogelijk de Bugatti fabriek te bezichtigen. Als uiterst grote uitzondering was het voor leden van de locale Bugatti Club in September wel mogelijk om er een kijkje te nemen. Tot mn grote verbazing was het toegestaan foto's te maken. Zal deze het komende weekeinde op bugattibuilder zetten en een link op dit forum posten.
Ben gisteren even gaan kijken op die Noordzeeweg. Het eerste stuk tot aan de Maeslantkering (wat een indrukwekkend bouwwerk is dat!!) is wat hobbelig, maar daarna is het erg lekker rjden. Heb zelfs met de Aygo de 130 nog aan kunnen tikken. Was er rond 16:30 en ben denk ik 5 auto's tegen gekomen. Aan het eind van de landtong is een leuk punt om foto's te schieten met de industrie of een passerend zeeschip op de achtergrond. Nog geen bladverkleuring gezien.
Vandaag ben ik met de 308 naar het circuit van Zolder geweest om te kijken bij het Forza Rossa evenement. Een Italiaans evenement wat georganiseerd wordt door motorschool.be. De nadruk ligt dan ook meer op de motoren maar Italiaanse auto's zijn ook van harte welkom om mee te doen. Bezoekers aantallen leken mij zwaar tegen te vallen. Wellicht dat het morgen drukker is? Mooie motoren gezien van MV Augusta's en Ducati's tot Benelli's en Laverdi's. Oude en nieuwe modellen. Effe een heat zitten kijken op de hoofdtribune en ook die motoren maken een lekker kabaal! Een tijd staan praten met een NL deelnemer die een 42 jaar oude Laverdi mee had genomen. En ook gewoon het circuit op met dat apparaat, ik hou d'r van!! Er waren wel auto's aanwezig en die reden ook op het circuit, maar dat waren er welgeteld 6! . Twee Fiatjes 500 Abarth, een Lancia Delta en drie Alfa's trapten de bolides toch aardig op hun staart. Die Fiatjes lopen nog verdraaid hard! Maar ze waren wél aardig professioneel bezig. En dus zie ik er wel wat in een bezoek aan de volgende editie. €250 voor een dagje rijden is niet zo'n gek bedrag en als de andere rijders dan toch niet van die rauwdouwers zijn durf ik het wel aan. En Zolder lijkt me ook best een mooi circuit om te rijden. Wellicht zijn er tegen die tijd nog meer van hier die het ook wel zien zitten. Aardig wat tracktime en GEEN dB beperking!!
Even een note: Morgen is het 99,99% zeker dat Christiaan mij oppikt (F430 van mij is nog aan het logeren ) voor een toertje hier in de buurt. Zijn er die nog eventueel willen aanhaken? Houten is geen optie want hij komt mij ophalen en zet mij ook weer thuis af. Het wordt dus hier lokaal. March? Klaas&Christaan? Jordy? Paulus? met Frans & Matt? Laat maar horen wie er eens "echt" wil gummen
Yes... Ik was een van de gelukkige. De blokken worden in Duitsland geassembleerd. Het enige wat in Molsheim gedaan wordt is het monteren van al de componenten en het testen. In geval van sneeuw e.d. maken ze gebruik van een testbaan / vliegveld bij Bordeaux. Met elke wagen wordt er ongeveer 400 km gereden om er zeker van te zijn dat alles perfect is. Bugatti is voor VW wat het Ferrari F1 team is voor Ferrari, Fiat en Alfa Romeo... Het testterrein voor nieuwe technologieën.
Wat is de definitie van in de buurt? Morgen ochtend eerst even sleutelen en daarna een stukje toeren met de 308 is de planning alhier...
Handgreepjes zijn gespoten. En vandaag de juiste vitalone spiegel erop gezet. Beter zo? Image Unavailable, Please Login