In het verleden was dat niet zo, maar misschien is dat veranderd. Gefeliciteerd Remo, en welkom! Prachtige 360. Onno
Een Fiwi!!! ..ik weet niet of ik dit mooi vind. Wel erg gewaagd! Zelfs het logo op de wielnaaf dopjes zijn groen
Hallo Remo, Welkom op het forum! Prachtige spider heb je, lijkt inderdaad dezelfde kleur te zijn als Jeff zijn spider. Mocht je wat hulp nodig hebben om wat meer foto's te plaatsen dan mag je ze altijd mailen, zet ik ze er zo nodig even op.
Enkele nummer geleden was dit (groene) exemplaar een onderwerp in Editions (=officiële ferrari magazine). Stonden toen ook prachtige foto's bij dat artikel. De details ging oneindig ver zoals jij nu al opmerkt. Het is dat groen niet mijn kleur is maar de uitvoering is wel helemaal naar mijn wens. Maar ach waar heb ik het over .ik ben (zeer) gelukkig wat ik heb en ook met de details die erop zitten (kom er maar in Henk, open doel )
Carrs of Exeter - uitstekende dealer! Heb de auto in het echt meerdere malen gezien, niet zo erg als je denkt. Onno
Zoiets Christiaan ? (was ooit een krijgertje van iemand; niet genoeg bewerkt, dat is te zien ) .... Image Unavailable, Please Login
Welkom Remo, Je kan max 25 foto's per post uploaden. Daarnaast vindt ik je F in deze kleur zeer foto geniek.
Dank aan iedereen voor het warme welkom! Prachtige foto van de Spider van Jeff, volgende zomer ook maar eens proberen een setje actiefoto's te maken.. De auto is nieuw in Duitsland geleverd maar al sinds 2007 in Nederland. Mijn Spider heeft de Challenge grill en dus een zwart kontje. Meer foto's lukt nog steeds niet in 1 bericht, wellicht lukt het niet om meerdere foto's te selecteren vanaf een iPad. Iemand daar ervaring mee ? Wellicht ben ik gewoon een digibeet en is het maar goed dat ik een handbak heb gekocht.. Image Unavailable, Please Login
Het klopt dat je met de iPad maar 1 foto per post kan plaatsen Het lukt mij ook niet om meerdere te plaatsen met de iPad.
Erg mooie spider, veel plezier ermee ! Om een of andere reden vind ik (moderne) F's vaak echt mooi in middel- of donkergrijs, terwijl "normale" auto's vaak saai zijn in deze kleuren. Denk dat het de combi is van exotische styling en terughoudende kleur. Zag laatst een F12 in donkergrijs, geweldig!
Gisteren heb ik, Menno, mijn Lotus achter gelaten bij Prins en ben ik weggereden met de f355 van Jolanda en Onno. Complimenten over de staat van de auto, de afgelopen tijd veel 355's gezien en dit is echt de mooiste en voelt het beste. In de zomer ga ik er mee op bezoek in Zeeland is afgesproken. Hij is terecht gekomen in Hedel bij Den bosch. Ik werk bij Iveco in Veghel, het Italiaanse truck merk. Mijn echtgenote en ik hebben daarnaast enkele off-line winkels, webshops en een groothandel in met name LEGO en Playmobil. Lijkt me leuk elkaar te gaan treffen in de toekomst.
Hallo Na 5 jaar te hebben mee gelezen op deze site, wordt het een keer tijd om mij voor te stellen, ondanks dat verschillemde mij wel kennen. Ik ben Ad woon in Heinkenszand in Zeeland, heb 5 jaar een rode testarossa gehad die ik vorig jaar verkocht heb aan pascal die ook op dit forum zit. Heb in de afgelopen jaren met veel mooie meetings mee mogen gaan, zowel in nederland als in belgie. En natuurlijk de leuke tripjes samen met Jolanda en Onno. Ben sinds een week in het bezit van een f430 scuderia, moet nog wel op nl platen gezet worden maar dit staat gepland voor eind maart[Als ik mijn geduld kan bewaren] mede omdat ik denk dat de winter nog moet komen en het scheelt nog best een leuk bedrag aan bpm. Jolanda en Onno zijn gisteren op bezoek geweest en hebben een paar fotos gemaakt, die ze hier wel zal plaatsen. Heb zelf een paar fotos van het transport van afgelopen week, en zal trachten die hier aan toe tevoegen Hoop dat het een mooi 2014 wordt en veel km kan maken. Gr, Ad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Topwagen heb je gekocht, het is dat het er nog even niet in zit anders had ik de 308 misschien wel los moeten laten ;-) En welkom op het forum, lidmaatschap bij aanschaf van een F verplicht Toch gelukt, nogmaals welkom Ad en heeeeel veel plezier met de Scud.
Ja Menster wij hebben elkaar al gesproken via de mail klopt. Je hebt echt een snoepje gekocht zijn er altijd erg zuinig op geweest. Gelukkig waardeer jij dat ook. Onze 360spider begint er ook alweer op te lijken. Na vele uurtjes in de garage door Onno. En er zullen nog vele uurtjes volgen. Maar ALLES KOMT GOED. Hopen jou dit jaar nog te ontmoeten met de 355 natuurlijk. Veel plezier met de F heb je vragen kan en mag altijd dat weet je. Gr J&O
Welkom! Je hebt een top wagen gekocht. J&O zijn er altijd super zuinig op geweest. Mogelijk gaan we elkaar treffen op meetings. En mocht je is een ritje willen maken laat het maar weten. We wonen tenslotte niet zover van elkaar vandaan Ik woon in Drunen. Nogmaals gefeliciteerd met de prachtige wagen. Hoop deze binnenkort in het echt te mogen bewonderen. Geduld Marc, jou F wissel komt ook