#7 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wow, mooie foto's allemaal. Er was zo te zien voldoende te zien, volgend jaar ook maar weer eens die kant op.
Ik zie dat de JPG grootte voor deze site verhoogd is..... was dat vroeger ook niet 294 kb?? Nu dus 878.9 kb Image Unavailable, Please Login
Mooie serie foto's Cor. Volgend jaar toch eigenlijk wel een must om te gaan kijken daar. Wat is zo'n 308 met dikke US bumpers toch eigenlijk lelijk hè??!! Lijnen worden zo totaal verkracht
Helemaal mee eens en wij zijn niet de enige die dat vinden, want de meeste staan al jaren te koop. Euro 308's verkopen wel. Logisch ook want gewoon veel mooier.
Veel bumpers worden bij ingevoerde Amerikaanse 308 aangepast naar Europese maten, zien er dan een stuk mooier uit.
Geweldig Cor! Veel dank!!!! Edit: test grootte foto ...ok leuk en aardig, maar beter hadden ze de resolutie ook op kunnen krikken. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een resolutie van 1600*xxxx is anno 2014 niet verkeerd in mijn ogen. Ik draai al 4-5 jaar op 1920*1200.......
Dan heb je natuurlijk ook nog de zogenaamde vutografen die eigenlijk niet kunnen fotograferen maar gewoon erg handig zijn met photoshop