Daar had ik graag bij geweest, maar de 27e heb ik Cars for kids al op de kalender staan en speciaal om die reden viert mijn meissie d'r verjaardag een dag later.
12 februari wordt de nieuwe Ferrari California onthuld. Ferrari to reveal California-based 149M on February 12 - Autoblog
Bedankt voor de tip! Daar ga ik zeker een kijkje nemen! Het schijnt overigens dat Williams ook Martini sponsoring heeft verworven. Wellicht i.v.m. hun jubileum?
Nu ook voor de Mondial: http://www.ferrarichat.com/forum/mondial/436449-mondial-map-mondial-owners.html
Huhh?! Ik weet/wist dat nog niet. Is daar al een mailing over geweest? Ben tot nu toe bij elke editie geweest en wil dat graag blijven doen. Iemand?
Is nog geen officiële datum Fred, maar ik heb 'm vast ingepland. Een tijd geleden al contact gehad met Walter ivm een andere rit en toen kwam deze voorlopige datum naar voren. Ik werk ook graag mee aan zulke evenementen en (ver) vooruit plannen kan in mijn geval geen kwaad.
Cars for kids lijkt mij ook leuk, en dan de 28ste naar Spa Ik ben erg benieuwd wat het is geworden. Mochten jullie meer te weten komen laat het mij ook ff weten aub.
Handig om te weten dat de 27e (september) Cars for Kids waarschijnlijk door gaat. Het was vorige keer erg leuk om mee te doen.
Ah.. ok, maar dan weten we dat even... (....) Maria Tailor: auto is niet van Afrojack AMSTERDAM - De blauwe Ferrari waar modemeisje Maria Tailor zondag in rondscheurde, blijkt niet meer van Nick van de Wall (Afrojack) te zijn. Foto: BrunoPress "Eigenlijk is de auto van mijn vriend en hij is weer een vriend van Nick. En de auto heeft hij overgenomen van Nick", legt Tailor uit aan RTL Boulevard. Geruchten doen al een tijdje de ronde dat het modemeisje en de dj een stelletje zijn. De twee werden onlangs samen gespot in Miami. "We waren toevallig op dezelfde plek", verklaarde het modemeisje half januari. Ze gaf aan slechts goede vrienden te zijn met Afrojack. Image Unavailable, Please Login
Vermoeiend ook altijd die aanname's van de media. Meisje zelf heeft ook de klok horen luiden.... De auto is van de beste vriend van Nick en is nooit van Nick zelf geweest, hij heeft hem alleen een keer geleend toen zijn eigen 458 even wat lichter was dan een Speciale . Ik rij ook nog steeds in de M5 van Afrojack omdat we een keer zijn R8 en mijn M5 tegelijkertijd hebben gefotografeerd, oh well....
Rij jij ook niet al tijden in een Veyron? Ff ter zijde, wat een gave wagens komen er bij jou in de zaak voorbij......
Ons allerbeste exportproduct. Geluiden aan elkaar mixen en de menigte er op laten springen. En de miljoenen rollen binnen. Ik geloof dat wij 6 man in de top 10 van de wereld hebben zitten. Ongelofelijk. Vind het echt helemaal niets, ik kan er niet naar luisteren. Als mijn meiden instappen moet hij op SlamFM, gelijk ruzie in de tent Maar ik ben van een andere generatie natuurlijk
Aardige recente YT met straight pipes ... kans op een zwarte vlag is alleen zeer groot (Assen, Zvrt) ... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=wGrc_OWLHEk]Ferrari F430 with Straight Pipes Revving - YouTube[/ame]