Puik plan, beide dagen staan vast in de agenda Da's toch die vent die zijn vriendin dumpte toen hij ontdekte dat ze zwanger was?
Toch nog een klein beetje NL inbreng in Parijs vanavond. Dit was ooit de XX-90-XY 1990 Ferrari F40 | Paris 2014 | RM AUCTIONS Livestream: Paris 2014 | Classic Car Auctions | RM AUCTIONS
Haha, dat heb ik precies hetzelfde Steevast dezelfde opmerking: jij ook met je ouwelullen muziek Afrojack is ook niet mijn ding, maar Armin vind ik dan weer wel te pruimen. Nu weer over auto's lullen hoor
Een F40 met met leer beklede sportstoelen..? En wat is die bobbel tussen de voorstoelen? Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Wat heet, stond op koningsdag nog te springen op het ritme van Armin. Kwam de koning zelf ook nog even het podium op (niet springend trouwens). Was toch wel een momentje, toch Hans? Ik zie ook "niet originele" bekleding in het interieur. Een ex-uitgebrand exemplaar?
Interessant als de historie naar boven komt van deze auto. Hemeltje zit er ook raar in. En best duur om een F40 te restaureren....misschien wat impulsief gekocht? Ciao Oscar
De F40 die ooit aan Nigel Mansell heeft toebehoort heeft zelfs bruin leren stoelen. http://farm8.staticflickr.com/7104/7202477014_714afe0ca3_z.jpg
Ha, ha, dat was deze: Artcurial Motorcars at Rétromobile - Sale N° 2107 - Lot N° 313 | Artcurial | Briest - Poulain - F. Tajan hoop niet dat dat ooit zo de fabriek heeft verlaten.
Zat even te kijken net Khor, maar het weer in Italia is ook nog helemaal niets. Maakt ook niet zoveel uit, als het in midden mei maar volle bak is