hi all, Vanmiddag was ik even in Leusden bij Pon, tegenwoordig onze officiele Lamborghini "importeur"... Er stond een kleine verrassing in de showroom! Vers van de pers, de regendruppels zaten er nog op.. Voila......Lamborghini Huracan!!!!! Ciao! Marcello Welkom | Ferrari - Lamborghini Register Nederland Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gisteren in Parijs nog zitten kletsen met Valentino Balboni, wat een mooi figuur, altijd en overal aanwezig.
Als je deze Aventador ziet zou je dat bijna kunnen zeggen.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Inderdaad Tonnie! Beetje veel L-Chat hier op F-Chat wellicht, sorry, maar beetje opvoeden kan geen kwaad toch ? ;-) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En dat is 1: Ferrari wint de Bathurst 12 Hour race, met 0,4 sec (!) voorsprong op Mercedes. Motorsport.com | Racing News, Race Results - F1, NASCAR, IndyCar and more Bekijk hier de uberspannende laatste minuten: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=IiaTIJcTzSM]Liqui-Moly 12H of Bathurst 2014 Amazing Finish - YouTube[/ame]
Ik ken nog iemand die "altijd en overal aanwezig is" geen italiaan maar een Hollander Ga je dit jaar "toevallig" nog naar Pebble Beach of RM action daar?
Mwoahhh, beetje vlakke race hoor...... Waarom moeten wij het hier toch doen met zo'n Olav Mol? Je hoort toch dat het anders kan....? 'I am going to put my head in a bucket of iced water'
geen idee. Vandaar mijn vraag. Het is overigens niet de eerste Ferrari overwinning in 2014. Team Level 5 heeft met een 458 op 26 januari jl. de GTD-klasse gewonnen in de 24 uur van Daytona.
Dacht al dat je daar op doelde. Overigens klinkt 'GTD-klasse' een beetje raar in ons diesellandje Wanneer staat de volgende race gepland? Gr. Martin
Inderdaad Erik, ik denk dat die commentatoren een week lang geen stem meer hebben! Dat is nog eens sportverslaggeven. En waarom kan dit soort racen tegenwoordig niet meer in de F1?? Dit soort races zorgen er toch voor dat het (tv) publiek met grote getallen acte de presence geeft? Ik denk dat die Fiat 500 met nog 04:55 te gaan het verschil heeft gemaakt
Ja, is ff doorhalen tot 4 uur sochtends met Sebring en dan is het de moeite niet meer om voor de start van de F1 nog naar bed te gaan