Hallo Tonnie, Hoe was de kwaliteit van de auto's? Wat is zo las in de verschillende beschrijvingen waren er nogal wat twijfelachtige autos's op de veilingen. Ga je terug om aankopen op te halen Ciao Oscar
RM is gewoon duidelijk met wat zij verkopen, ze waren gewoon eerlijk over de 750 Monza, zodat de eventuele koper weet welke issues er zijn, en wat hij wil betalen is aan hem. De andere veilingen willen alleen presteren, bij Bonhams hebben ze wel 3 keer gezegd , zo gauw de hamer valt en u bent de hoogste bieder dan is het U probleem. Stond een omgekatte Lancia Appia Zagato, je zal die maar eens kopen. Artcurial roept No reserve, gaat Poulain geloof bij het vijfde lot al ruzie maken over wat de startprijs moet zijn, dus verschillende auto's met no reserve niet verkocht rara. etc etc. Er zijn minder auto's op de markt , dus de mindere goden komen nu ook op de markt. Al met al, was een leuk weekje.
Dus het is oppassen om nu wat te kopen is jou advies? Bedoelde je dat met "het was een leuk weekje"? Zijn er (weer) kopers in getrapt in Parijs? (anders gezegd: te mooi om waar te zijn (voor die prijs) en naderhand blijkt dat het ook om niet echte te gaan/verrassingen boven water te komen?) Dat veilinghuizen hun bieders "beschermen" door laag in te zetten met het bieden op "no reserve" begrijp ik ergens wel. Stel het is een omgekat exemplaar van een goede klant die je al jaren over de veiling-vloer krijgt. Die wil er graag van af (dus no reserve). Hoe leg je dan aan de bieders/kopers uit (zonder het van de daken te schreeuwen) dat het om een niet zuivere gaat? Door laag in te zetten. Het is een signaal naar de kenners. Ben je daar blind voor dan mag je jezelf niet tot die categorie rekenen, toch? Maak het zelf ook te vaak mee; mensen die zichzelf rijk rekenen omdat ze een mooie deal (denken) te hebben. Soms kan dat zo zijn maar de regel is eerder dat het niet zo is. Kwaliteit kost gewoon geld en dat is in elke markt zo dus ook in die van mijzelf...
Zat net nog even het filmpje te kijken en wat staan die muren dichtbij, samen met het hoogteverschil nogal een uitdaging Mooi dat ze nog even verwijzen naar Alan Simonsen. Gr. Martin
1) In ieder geval iemand die niet bang is voor pekelvlees op zijn mooie aluminium GTO draagarmen. 2) Afrojack met pet in A'dam. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De Aventador van AJ staat te koop bij Car Valley op het moment, vraagprijs 385.000. Carvalley | Lamborghini Aventador LP700-4 Coupe Mat zwarte wrap van JD erop, erg mooi in combi met het gele interieur!
was wat aan het struinen door mijn studiereis foto's (ja, heb ooit nog op reisburo gewerkt)... en kwam deze nog tegen.... een 380 spider, tijdens een studiereis Spaanse Costa's 2005, toen al besmet met het F-virus Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kijk, verstandig man! http://www.motorauthority.com/news/1090264_koenigsegg-founder-buys-tesla-model-s-says-its-more-fun-to-drive-than-an-m5
Klopt, mijn auto's staan overigens ook te koop dus als iemand de juiste prijs er voor geeft... Wat meer on-topic, even het grauwe Amsterdamse straatbeeld opgefleurd dit weekend. In heel de stad was het een symfonie van scooter/auto alarmsystemen die afgingen na het passeren van de F430 met de kleppen open. Asociaal ja, maar ik kon moeilijk de grijns op mijn gezicht onderdrukken . Image Unavailable, Please Login