De nieuwe Ferrari California is gelanceerd ! (gevonden op Ferrari.com) Image Unavailable, Please Login
Ja, hij is wel iets scherper geworden, in ieder geval vanaf de zijkant. Maar dit.... wow! Type 90° V8 with fuel direct injection Total displacement 3855 cm3 Maximum power** 412 kW (560 cv) @ 7500 rpm Maximum torque** 755 Nm (77 kgm) @ 4750 rpm Maximum speed 316 km/h 0-100 km/h 3.6 s Image Unavailable, Please Login
En ze hebben kennelijk geluisterd naar de vele klachten over de uitlaat ... die is nu weer zoals het hoort ! Image Unavailable, Please Login
Ziet er goed uit. Vond de oude een beetje plomp en braafjes ogen. Dit ziet er strakker uit. Ben benieuwd hoe die in het echt oogt. 0-100 net zo snel als een Enzo...
Klopt. Dit is veel mooier. De kont lijkt wat minder dikker dan de vorige versie. Eens kijken hoe deze IRL is.
Of gewoon mooi Zie mezelf er wel in rondtoeren hoor (en geregeld die acceleratie uitproberen natuurlijk )!!
Vast en zeker een filmpje van gemaakt, toch? Zo hadden ze hem gelijk moeten maken, wow. Ga hem in het weekeind zien
Haha, lol. Tja, je moet toch ergens compenseren hè Neem het haar niet kwalijk Marc, ze moet nog wat bijleren Geen filmpje? Indrukwekkende specs. Zou het atmosferische vermogen tijdperk voorbij zijn? Welke klachten? Heb er nooit wat van/over gehoord. Ga je naar Genève?
Interieur lijkt ook opgefrist te zijn. En de uitlaatjes (zoals eerder gemeld) netjes naast elkaar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hij wou van dichtbij zien of het Rossa Corsa of Scuderia was.. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Z50VV9UwaZQ]Drunk driver crashes into Ferrari Showroom and escapes! - YouTube[/ame]
Ik zie op die site van die poolse tupperwaretent dat zij alle modellen in het programma hebben. F430 spider, Murcielago. Ik wou dat ik nog 18 was, dan vond ik dat mooi ;-)
Valatijn ja hoor drie paardjes 30cm 40cm en zie foto 70cm metaal. Fijn weekend allemaal. Image Unavailable, Please Login
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EufD8OnxTh4]Simulator work and a factory stroll for Kimi - YouTube[/ame]