Gefeliciteerd Oscar!
Ha Onno, Dank! Overigens kan ik me herinneren dat ook jij een keer een F40 hebt overwogen, of in ieder geval een proefrit gemaakt hebt? Beviel die niet, of andere prioriteiten? Als ik eerlijk ben denk ik dat de F40 een auto is die erg leuk (en gevaarlijk) rijdt, en je er niet heel veel meer mee kan dan wat trackdays of toerritjes, dus hoe ik hem kan gaan gebruiken zal de toekomst uitwijzen, maar af en toe eens flink gassen lijkt me al geweldig. Ciao Oscar
Oscar, Ik denk dat ik weet welke je hebt gekocht, mooie geschiedenis heeft die auto, komt uit een mooie collectie, top. Gefeliciteerd.
Oscar, ik heb nog bijna iedere dag spijt dat ik die niet gekocht heb. Ik vond het geweldig. Grootste reden was dat ik de auto niet naar Jersey mee kon nemen. De 458 kon ik i.i.g. op mijn naam zetten. En daarbij vond ik het een geweldige ervaring om naar de fabriek te gaan om mijn Ferrari samen te stellen. Financieel was de 458 niet de betere keus.... Maar ik geniet er wel erg van. Over een maandje of zo komt ze op NL kenteken. Overigens hebben vrienden van mij hun F40's over heel Europa meegenomen op vakanties. Hij is praktischer dan je denkt. Maar niet zo fijn in een hoosbui... Onno
Onno, jouw 458 is schitterend en je hebt er al zo veel mee gedaan dat neemt niemand je af. Waarom kan/mag een F40 niet naar Jersey? Je had hem natuurlijk ook gewoon in nl kunnen laten staan. En je hebt gelijk, wat de een omhoog gaat gaat de ander omlaag.....maar met name de 599 en 620 of hoe die heet, is echt dramatisch. @Tonnie, tipje? (B)..... Ciao Oscar
Oscar, een F40... Gewoon helemaal te gek, zijn geen andere woorden voor. Image Unavailable, Please Login
Ha Bert, Misschien weet Tonnie meer, maar ik heb het huidige kenteken even niet scherp.... Ciao Oscar
Oscar gefeliciteerd; de poster van vroeger maar dan in het echt! Met 2x mille mijl en NL-I als bijrijder kan ik beamen dat hij inderdaad toch wel verrassend bruikbaar is, maar dan toch vooral in het buitenland, zonder verkeersdrempels. Vooral op bochtige wegen is ie in zijn element. Van de bestuurder vergt ie wel het nodige, hij is listig. De turbo's komen er namelijk niet 'in' op een vast toerental, maar afhankelijk van de snelheid van het indrukken van het gaspedaal. De acceleratie-explosie heb ik in nog geen andere auto zo kunnen ervaren; beangstigend soms. In het nat is ie pas echt link, kunst is het dan de turbo's juist niet aan het werk te krijgen door laag in de toeren te blijven. Verder werkt het afblazen van de turbo's en het kenmerkende 'gepruttel' als je het gas loslaat pas echt verslavend [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BWQRdpUGX4k&feature=c4-overview&list=UUYFuFyT10_oVLMFrgNqicMg]F40 going to San Marino. Ferrari Tribute to Mille Miglia 2012 - YouTube[/ame] Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Van harte Oscar, een droomauto voor velen van ons! Ik hoop hem eens in het echt te kunnen bewonderen.
Super! Ik haal hier graag mijn camera voor uit mijn tas Het wordt speciaal als jij zichtbaar achter het stuur bent
Van harte Oscar! Droom machine! Heb je wel eens een Deil meeting meegemaakt? Je hebt er nu de wheels voor Ik heb goede herinneringen aan jullie 2, dus als er weer een chauffeur nodig is... En ik heb nog nooit met een F40 gedanst: http://youtu.be/hHj6DmV8TOM
Dat moet een geweldige ervaring zijn geweest! Wel errug gaaf om het meerdere F40's op pad te zijn. Wat is en blijft het toch een geweldige mooie wagen! Ik ook Oei, oei. Ik zou wel willen weten wat het technische mankement is geweest. Of misschien toch combinatie van koude banden en bocht iets verkeerd ingeschat? Daarvoor hoeft het niet hard te gaan.
Is op een paar km van mijn huis. Ik kom er ook vaak omdat het rustig is en er een flink stuk goede snelweg ligt om ff flink hard te gaan.