Bedankt Ckor. Ik was er in 1996 maar toen was er nog geen echt museum. Ik weet zeker dat ik er dit jaar ga kijken. Of in mei of met de septembertrip
Van harte met deze mooie 360 Wim en Ria. Hoop jullie snel eens te ontmoeten met de nieuwe aanwinst. Voor nu veel veilige en vooral plezierige km's gewenst!!!
Ook hier vandaan nogmaals gefeliciteerd met de nieuwe telg. Een bijzonder fraai exemplaar met de juiste opties (F1, schildjes rode remmen) en kleurstelling. Gelukkig kreeg ik er zaterdag ook lucht van en kon hem (het is toch wel een hij?) nog warm meemaken voordat ik vertrok. Heel veel plezier ermee en dat het "downsize'n van 12 naar 8 cil" mag meevallen. Topless is al een openbaring begreep ik
Gefeliciteerd ouwe stiekumerd!! Heel veel gezonde kilometertjes toegewenst! Maar ik vind wel dat je de 550 wel ERRUG snel verkocht hebt. Onno
dank jullie voor de warme reacties. het is door de 7 jaren cyclus gebeurd. dan moet je een keer downsizen [maar zo ervaar ik het niet.] total andere beleving. 2de jeugd? ouwtjes worden kinds? maar...het is wel heel erg lekker!!
Proficiat Wim en Ria.!!! Het V8 hart heeft het dan toch gewonnen. Vele veilige kilometers toegewenst.
natuurlijk niet. Geen enkele Ferrari is een hij. een 550 inwisselen voor een 360 zou ik zelf niet snel doen, maar helaas zit ik ook niet in de positie. Geniet ervan!
Super Wim en super Ria! Van harte gefeliciteerd met de fraaie 360 Spider! Deze AG-fotograaf heeft wel een heel snel rechterhandje! Ferrari Challenge Stradale - 26 februari 2014 - Autogespot
Hallo Cor, Heb vandaag eindelijk de afdekhoes binnen gekregen, en heb hem vandaag ook van 2 nieuwe achterbanden voorzien. Had groene platen dus ook nog even een testrit gedaan van 50 km, moest natuurlijk de banden even inrijden. Het is de planing om hem 21 maart bij de rdw te keuren, daarna de staatskas wat spekken, dus hoop begin april op kenteken te kunnen rijden. Weet iemand hier toevalig hoeveel scuderias er gemaakt zijn?? Gr, Ad.
Reken maar van yes! Race-knop stond aan en heb effe rechterpedaal diep in de vloer getrapt! Dat betekent....decibels, een massa rauwe orgastische decibels!
Thanks, Martin! Heb me idd. de aankoop van de CS nog geen seconde beklaagd! Indien ik een alter ego had, dan kocht ik voor hem ook een CS! Hoe verslaafd kan je zijn aan zo'n automobiel geworden callgirl?
Ga je toevallig naar de RDW in Roosendaal? Wim & Ria: gefeliciteerd! Dat wordt leuk open rijden in Italië!