Erik....???? Pre Register Verdere programma: 13 April Sydney 20-21 May Monza 27- 29 June Mont Tremblant 30-31 July Portimao 12-14 September Silverstone 24-26 October Istanbul 3-6 December Finali Mondiali
Ik vermoed dat je 2 dingen door elkaar haalt Joost Wij bedoelen FerrariOwnerDays niet FerrariRacingDays
Heb ik een tijdje geleden al gedaan Joost.....had al eerder een mailtje van de organisatie ontvangen en zo'n uitnodiging afslaan is 'not done'
Is nog ff niet bekend ... wel de Spa-Italia dagen op 27 en 28 september ... Image Unavailable, Please Login
Natuurlijk niet Is ook erg interessant en lijkt mij een mooi evenement. Weet jij of dat kostbaar is? Staat al in mij agenda
Wim, Ria, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe bolide. Weet zeker dat jullie er heel veel plezier aan gaan beleven! Tip voor de Italië trip : zonne crème meenemen met heule heuge factor! René
Morgen allemaal even de Autovisie kopen! Een uitgebreide rijtest van de Alfa 4C tegen de Ferrari 360. Omdat ze allebei ongeveer evenveel kosten. Lewie
Grappig, in een ander topic wordt een soort vergelijkbare vergelijking gedaan. http://www.ferrarichat.com/forum/360-430/439009-have-you-guys-seen-360-lexus-460-a.html
Mooie testrit gisteren. Tja, wat moet ik nu van dit monster zeggen? Wat je je voorstelt, klopt. Paar dingen die me opvielen: de overtreffende trap t.o.v. de 458 Italia is kleiner dan ik gedacht had, maar wel erg lekker. Het gaspedaal is beter te doseren dan de Italia, vooral in dorpjes etc is het erg fijn om niet meteen met je neus op de voorruit of achterin de stoel te zitten. Het geluid is waanzinnig! En de kleppen van de uitlaat gaan veel geleidelijker open, ook een verbetering. De auto is goedkoop vergeleken bij mijn Italia, ik zou voor dezelfde specificatie gewoon goedkoper uit zijn (maar meer pk's en oorgasmes). Prachtige ervaring, dank aan Kroymans!!! En wat is dat achteraanzicht toch mooi.... Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klinkt goed Onno Wanneer wordt die van jou geleverd? Hoe kan het dat de Speciale goedkoper is vergeleken met de Italia? Andere/minder opties mogelijk?
Optie lijst van Italia is niet alleen langer, Onno zette in elke box een tick en dan kom je dus hoger (=mooier) uit Van de (speciale) opties die Onno op zijn Italia heeft zitten kunnen mensen hier een complete F rijden... jaren lang Je doet het goed of heel goed, toch?