Erg leuk om te lezen Onno ! Wat een mooie gelegenheid om zo'n proefrit te mogen maken ... Alleen v.w.b. de kleur van die uitvoering: persoonlijk vind ik ze in het rood toch mooier ! Vandaag even naar een stel Speciales bij Munsterhuis gaan kijken (meer foto's op FB) Image Unavailable, Please Login
Morgen zijn de voorspellingen voor het weer goed.....dus: Morgen ochtend komen er (ik inclusief) een paar Petrol heads (F niet verplicht) bij elkaar op de A12 (shell station richting Gouda,= De Andel) voor een tochtje noordelijk (=weg van de carnaval ) en vervolgens de kust voor een lunch. Geinteresseerde kunnen zich melden via PM voor tijden en details. Ps Christiaan porto en navi opgeladen? PPs Opa ook mee?
Het is meer dat de duurste opties van de Italia standaard zijn op de Speciale (denk bijv. aan carbon inlaatspruitstuk, carbon in de cabine etc.). Onno
Yep, porto, navi en gopro opgeladen Ach natuurlijk, niet bij stilgestaan. Daar kan het aardig mee in de papieren lopen.
March, je hebt een PM met de details. Porto niet vergeten op te laden wordt druk morgen +8 auto's, zijn er nog meer?
Die is aan het poetsen, het rood eraf schat ik Afijn had hij met de laatste vakantie allemaal schoonmaak/poets-spulletjes gekregen (waren spot goedkoop in de USA), zelf niet wetende dat hij 3 weken later topless zou gaan rijden... Maar dat die topless wagen ook een motorblok heeft welke (onder een glasplaat) vol in het zicht ligt Heeft die beste man geen motorblok reiniger of ontvetter in zijn collectie Ik schat dat hij met wattenstaafjes is de weer is en dus geen tijd heeft de boel hier te lezen... Mooi zonnetje strak blauw en geen vlucht richting het zuiden zoals afgelopen weekeind Gierende banden dus
Veel plezier Fred, ik had al iets gepland helaas. Nog even en de 458 staat ook gewoon weer op kenteken (staat nu bij Kroy voor een service en even wachten tot de 11e zodat de BPM nog wat zakt). Dan kan ik die ook op een willekeurig moment uit de garage trekken. Wat een luxe! Dus een volgende keer ben ik er bij. Onno
Zo. Morgen gelijk naar Kroymans..... Kijken of ze daar ook van een gokje houden en het gratis lot tegen een 458 Speciale willen ruilen.......hij kan immers zomaar vallen, toch? Image Unavailable, Please Login
Ik ga vandaag de winterwielen verwisselen met het zomerspul bij de Beamer. De winter is in mijn ogen echt wel een eind voorbij. Eindelijk gaan de leuke tijden weer aanbreken... Image Unavailable, Please Login
U was weer een bevoorrecht mens Onno. Ik vind hem ook helemaal geweldig maar zal er nooit 1 kunnen bezitten helaas. Overigens vind ik dat blauwe echt helemaal niets in die sticker / lak, dan vond ik de CS en Scud strepen veel mooier. Ik vind dat blauw op rood smakeloos. Maar hee, dat is weer persoonlijk en ik denk dat ze er in Maranello lang genoeg over nagedacht hebben
De 7 jaren cyclus? Ik weet wat je bedoeld, maar ja. Afgelopen vrijdag was het precies 7 jaar geleden dat ik mijn 360 Modena op kenteken zette. De tijd vliegt voorbij :-(
Wow wat een ervaring moet dat zijn zeg! Jammer dat ik even andere prioriteiten heb, maar het was vandaag wel heel erg mooi buiten!! Dus uhh: waar blijft dat verslag!!!!!! ow wacht, nog aan het rijden natuurlijk
Tja het was vanmorgen vroeg opstaan. 10:00 in gouda maar het was gelukkig mooi weer. Strak blauw met een zonnetje. Afgesproken met Marc(h) en over de A12 naar de eerste stop. Daar met de rest aangehaakt om richting Cars en Coffee te gaan in Loosdrecht. Wij hadden het adres niet op www gegooid maar blijkbaar was er toch "gelekt" aangezien op elke straathoek petten stonden. Afijn koffie erin en bandjes trappen van P's, L's en F's. Na een uurtje vertrokken richting Zandvoort. daar wilde iedereen zijn vandaag leek het. File op het laatste stuk maar dat duurde maar 10 min gelukkig. Kap was open dus ik voelde het eerste (rode) kleurtje al komen Aangekomen gelijk een stel kroketten besteld (die binnen 3 min op tafel stonden ) en bijzonder goed smaakte. Daarna de baan op. helaas waren er verschillende ongelukjes dus veel onderbrekingen in de sessies. Maar het zonnetje deed goed. De eerste beelden: spontane rit - YouTube
Dat ziet eruit alsof er heeeeel erg genoten is. Ook hier waren er al andere dingen te doen, maar tjongejonge wat was ik hier graag bij geweest. Wat rondjes op een circuit is bij mij een schot in de roos. Nog 19 dagen dan ga ik voor het eerst dit jaar het duinencircuit weer bedwingen. Voor die tijd gaat de oude dame naar Guus voor de nieuwe koppeling en een beurtje. Dan is ze weer klaar voor dit drukke jaar.
Genieten .... een 458 Speciale aan het werk op een circuit in Italië ... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tQdFb04jwl4]Powersliding a Ferrari 458 Speciale on Track!!! - YouTube[/ame]
California replica op basis van een 350Z...... ? Ferrari California Replica 3.5 V6 300 pk op 350z coupe basis - Ferrari - Marktplaats.nl